ביס בתפוח הגדול: ערן גפן משיק את 'מייברנדז' האמריקאית ועובר לניו-יורק
ערן גפן, אחד מעמודי התווך של תעשיית האינטראקטיב בישראל אומר שלום לחבריו בקהילה המקומית וממריא ל'תפוח הגדול'. גפן יעבור למנהטן, ניו-יורק, כדי לנהל מקרוב את 'מייברנדז' החברה שהקים יחד עם רמי שלמור וגדעון עמיחי. תאריך העזיבה טרם נקבע במדיק אך החל מחודש דצמבר הקרוב יעתיק גפן את מוקד פעילותו לארה"ב.
בעברו הקים וניהל גפן במשך שבע שנים את Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי, בתקופה זו זכתה החברה בשבעה אריות בפסטיבל הפרסום בקאן ובפרס קליאו הזהב. לפני כשנה מכר גפן את חלקו בחברה לרשת העולמית לפי שווי של 10 מיליון דולר.
בהודעה שפרסם היום (ד') אמר גפן: "קיבלתי ויזת עבודה בארה"ב, מה שאומר שאני נוסע בחודש הבא לניו יורק לנהל את החברה שהקמנו שם. הכל כבר מוכן: לאחרונה ייסדנו (רמי, גדעון, נתן ואני) חברה בת אמריקאית ל-מייברנדז, המשרדים שלנו יהיו במנהטן ומשם אנחנו נשיק טכנולוגיה המאפשרת למותגים לנהל ולהפעיל את המעריצים שלהם בפייסבוק וטויטר".
גפן הוסיף ואמר: "אני חייב להודות שאני מפחד. אנחנו קופצים מעל הפופיק ישר לתוך הזירה הגועשת מכולם. מותגים ומדיה חברתית. יש לנו פתרון טכנולוגי לצורך שהתפתח למותגים בשנתיים האחרונות: "מה עושים עם כל הפאנז שלנו?" וראוי שהפלטפורמה הזו תקבל את ההזדמנות הטובה במקום ובזמן הנכונים. ניו-יורק 2011. שכרנו משרדים באזור היוניון סקוור, אנחנו מראיינים אמריקאים לתפקידי מכירות ופתחנו ערוצים מול מותגי העל". גפן הדגיש וציין, כי מייברנדז חברת האם בישראל תמשיך לפעול ולתמוך בנציגה האמריקאית בהובלת הצוות המקומי. בנוסף ציין גפן כי החברה כבר יצרה קשרים עסקיים ופועלת מול מותגים כמו אמריקן אקספרס, נוקיה, אורנג' ועוד.