הגיע הזמן לשלוף מהמגירה את התסריט הישן שכתבתם כשעוד חלמתם להיות קופולה הבא. אמזון משיקה אולפן הפקות סרטים ומיזם חדש המיועד לסייע לתסריטים ואנשי קולנוע צעירים לחדור להוליווד
הקמפיין שעלה באמצעות באומן בר ריבנאי הזמין את הגולשים להצביע באתר ייעודי ולקבוע מה יהיה שם המותג - 'ופלים' או 'בפלות'. בחברה מדווחים על כניסה של כ-30 אלף 'יוניקים'לאתר. כל גולש יכול להצביע יותר מפעם אחת
ברבעון המקביל הסתכם הרווח ב-120 מיליון שקל. תזרים המזומנים מהנכסים של החברה השתפר. ה-NOI ברבעון השלישי עמד על 92.4 מיליון שקל. מגדל: המלצת קנייה עם מחיר יעד של 21 שקל למניה
בפאנל בנושא שוק הדיור בכנס S&P מעלות, נשללה קיומה של בועת נדל"ן, אולם עלה החשש מהמשך עליית המחירים. מנכ"ל בנק איגוד"מישהו הכניס לכולם לראש שכל זוג צעיר צריך לרכוש דירה"