נייס: בנק קנדי יישם מערכת שלנו למרכזי שירות לקוחות
חברת נייס הודיעה כי נשיונאל בנק אוף קנדה בחר בה בכדי ליישם את אחד המוצרים שלה, שיחליף מוצר של חברה מתחרה, במוקדי השירות של החטיבות הראשיות שלו. מוצר ה"נייס פרפורם" ייושם במרכזי שירות הלקוחות של הבנק בחטיבות המרכזיות שלו. עוד נמסר כי היישום של המוצר שנמכר לבנק יבוצע במונטריאול שבקנדה.
בנוסף לכך מוסרים בנייס כי הבנק הקנדי אמור להניב יתרונות גם ממוצר ייחודי שנלווה ל-NICE Perform. מדובר במוצר להדרכת נציגי שירות (Agent Coaching Solution) שמעמיד לרשות האחראים על נציגי השירות כלים ממוקדים שנועדו לשפר את ביצועי נציגי השירות ולצמצום נטישת עובדים.
באמצעות כלים אלה יוכלו האחראים ליצור חבילות הדרכה אישיות ולקבל משוב מיידי לגבי כישורי נציגי השירות ועמידתם בתקנות. הבטחת פעילות נציגי השירות בהתאם להנחיות ולתקנות מצמצמת את החשש מתביעות משפטיות כנגד הבנק וחוסכת עלויות תפעוליות משמעותיות עבור החברה . בנוסף, צמצום נטישת עובדים תפחית גם את עלות גיוסם והדרכתם של נציגי שירות חדשים ובכך תורם לחיסכון מהותי בעלויות התפעול. נשיא ומנכ"ל נייס, חיים שני מסר כי בחברה מרוצים מאוד מההזמנה האחרונה שבוצעה למערכת הנייס פרפורם. הוא מסר כי המערכת מספקת פיד-בק איכותי וקריטי בעבור הארגונים.
המשקיעים שולחים את מניות נייס לטפס בכ-0.76% בבורסה במחזור של 5.7 מיליון שקל. השבוע נסחרה המנייה במחזור יומי גדול של כ-14 מיליון שקל בממוצע. המנייה הניבה תשואה נאה של 9.93% מאז תחילת השנה, אך ירדה בכ-0.82% מאז תחילת חודש מארס.