ניסאן מציגה את המיקרה החדשה, כמעט וידאו
ניסאן מיקרה החדשה (2013)
כדרכן של מתיחות פנים, ההבדל הבולט ביותר הוא מבחוץ. היא מקבלת חזית חדשה עם מוטיב ה'ווי' בגריל, פגוש אגרסיבי ופנסים חדשים – שלמען האמת, נראים כאילו הגיעו מקיה פיקנטו. עם החזית שונו גם הקווים שעל מכסה המנוע וביחד עושה רושם שהוחזר למיקרה קצת מהאופי שנעלם. השינויים בגזרה העורפית קלים יותר וכוללים פנסים חדשים משולבי LED, פגוש חדש וספוילר בולט יותר (האחרון – ברמות האבזור האמצעיות והלאה). לבסוף ישנם החישוקים הנאים, 15 אינץ' קוטרם, שיגיעו עם הגרסאות המאובזרות (לאירופה – לא ניתן לומר עדיין מה יהיו רמות האבזור בארץ). רשימת התוספות תכלול אף כאלו בקוטר 16 אינץ'.

השינוי המשמעותי ביותר מגיע בדמות יחידת הנעה חדשה. משולש הצילינדרים המוכר בנפח 1.2 ליטר זוכה גם לגרסה מוגדשת – עם מגדש-על דווקא, ולא טורבו. הוא מייצר כאן 98 כ"ס (לעומת 80) ומציג צריכת דלק מוצהרת של 24.4 ק"מ לליטר.
בעוד ניסאן מיקרה המחודשת תגיע ארצה לקראת סוף השנה, הגרסה העליונה עם יחידת ההנעה החדשה והמוגדשת, תישאר בחו"ל.