שנה חדשה ותקציב חדש: שלמור תקשורת יטפל במערך היח"צ של קו אופ ישראל

רשת השיווק, שפועלת תחת הרשתות 'מיסטר זול' ו'פשוט זול', בחרה לעבוד עם המשרד במסגרת מהלכי רה-ארגון שעורך המנכ"ל, עורך דין עופר פיינשטיין
דפנה פלס | (18)

תקציב יחסי הציבור של קו אופ ישראל, רשת השיווק שעובדת תחת השמות 'מיסטר זול' ו'פשוט זול', התקבל במשרד שלמור תקשורת - כך נודע לאייס. הבחירה בשלמור נעשתה במסגרת מהלכי רה-ארגון שעורך מנכ"ל החברה, עורך דין עופר פיינשטיין.

לדברי פיינשטיין, שנכנס לתפקידו בחודש האחרון, "בחרנו בשלמור תקשורת כשותף אסטרטגי, שיהיה חלק מצוות עבודה שיוביל איתנו מהלכים ויעדים לשנת 2012".

תגובות לכתבה(18):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 18.
    אין כבוד במקום (ל"ת)
    שריפה 04/01/2012 17:15
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    אחד מהביוקר 02/01/2012 01:10
    הגב לתגובה זו
    מה ההתרגשות - רני ואירנה תאומתו מתעסקים בקקי. תמה הכהונה שלהם. תם נשלם נגמר עבר ופופפפפפ....
  • 16.
    כבוד!!! הצלחה!!! מצויינת!! אירינה שולטתתת!!! (ל"ת)
    אירינה מלכה!!!! 01/01/2012 15:18
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    רמי 01/01/2012 15:02
    הגב לתגובה זו
    מהר בנות - רוצו לכתוב ברכות!
  • 14.
    עמית 01/01/2012 14:05
    הגב לתגובה זו
    רק שמונה תקציבאים הגיבו, כתבו "כבוד" (שאין לך במיל), כתבו בהצלחה (נדיר אצלך....). יש כמה שלא כתבו - תפטרי אותם?
  • 13.
    דנה 01/01/2012 14:02
    הגב לתגובה זו
    לקוח מכובד למשרד יח"צ מכובד!
  • 12.
    בחירה מצויינת! משרד מוביל... (ל"ת)
    נעמי 01/01/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    דנה 01/01/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    והמון בצלחה
  • 10.
    הצלחה וגאווה 01/01/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    הבנו בטוקבק השלישי, לא צריך להמשיך לייגע...
  • 9.
    פחח איזה טוקבקים הזויים (ל"ת)
    גיבורה 01/01/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    עוד הצלחה... בהחלט גאווה! (ל"ת)
    דינה 01/01/2012 13:41
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    בהצלחה !!! (ל"ת)
    לי 01/01/2012 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    באמת התחלה טובה! המון בהצלחה (ל"ת)
    סיגלית 01/01/2012 13:39
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מיכל 01/01/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
    שנה חדשה התחלה חדשה... בהצלחה :-)
  • 4.
    משרד מצויין. בטוחה שיעשו עבודה משובחת (ל"ת)
    רותי 01/01/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רון 01/01/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
    כבוד!
  • 2.
    תתחדשו! (ל"ת)
    תום 01/01/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תכלס שלמור משרד טוב (ל"ת)
    גילת 01/01/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.