על רקע הקיפאון בשוק הנדל"ן: ענבר מרחב בקמפיין לפרויקט של פרשקובסקי
כאשר שוק הנדל"ן נמצא בקיפאון, מכירות הנדל"ן בירידה והזינוק במחירים הדירות הפסיק, חברות הבנייה שומרות את הכסף עמוק עמוק בארנק, ומוותרות על קמפיינים פרסומיים. ועל רקע זאת, חברת הבנייה פרשקובסקי השקעות ובניין בע"מ יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לפרויקט המגורים 'מצליח' שבסמוך למושב מצליח, באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב.
ענבר מרחב נבחר לפני מספר חודשים במכרז של החברה, וכעת מצטרף למערך הפרסום של החברה, עם עבודה קמפיין לפרויקט 'מצליח', תחת הסלוגן "רואים את תל אביב ממטר". הקמפיין יופיע בערוצים המסחריים, בשילוט חוצות, באינטרנט ועל גבי אוטובוסים.
מנכ"ל חברת הבנייה פרשקובסקי השקעות ובניין, יוסי פרשקובסקי, מסר: "בעקבות מצב שוק הנדל"ן ומחירי הדירות, פרשקובסקי בחרה להרחיב את פעילותה לטובת בניית פרויקטים למגורים באזורים נגישים לצירי תחבורה ראשיים המאפשרים לרכוש דירה גדולה, חדשה, בשכונה איכותית ויוקרתית, קרובה לתל אביב ובמחירים נמוכים".
גיא קלנר, מנכ"ל ענבר מרחב, הוסיף: "אנו שמחים להצטרף למערך הפרסום של פרשקובסקי. שוק הנדל"ן הינו שוק מרתק בייחוד בימים אלו, ואנו מאמינים שהקמפיין הקרוב, יזכה לתשומת לב והיענות מצד קהל הרוכשים הפוטנציאלי".
- 3.מישהו 19/12/2011 16:53הגב לתגובה זו"שוק הנדל"ן הינו שוק מרתק בייחוד בימים אלו..." אמר המבין הגדול גיא קלנר. ועל זה נאמר- פחחחח....
- 2.בוב הבנאי 19/12/2011 11:55הגב לתגובה זונו באמת... חברות נדל"ן לא יוצאות בקמפיינים???? מאיפה הבאתם את זה אוךי פשוט פרשקובסקי לא מוכרים ולכן הם יוצאים בקמפיין? זה בסדר, זה לגיטימי אבל אל תכתבו שטויות
- 1.בוב וודוורד 19/12/2011 07:44הגב לתגובה זופני הענף: חברת נדל"ן עושה קמפיין עם משרד קטן זה אייטם ראשי באייס. באמת נהיה פה מדבר
- אלון 19/12/2011 17:59הגב לתגובה זוגם קראת וגם הגבת מה זה אם לא אייטם? מה שמלמד שגם במדבר יש חיים אמנם של חרקים אבל חיים
- הוא קצת פאתט הבחור הזה, לא? (ל"ת)פחחחח ובניו 21/12/2011 10:31