פרסום ראשון

שמח בקניונים, ולא רק לקראת חנוכה: תיקי היח"צ במרכזי הקניות מחליפים ידיים

קבוצת עזריאלי מחפשת משרד שיחליף את זה של אתי ברקין. על הכוונת: זאביק דרור והראל-מורדי. שינויים גם בערים בכפר סבא ובשרונים בהוד השרון
דפנה פלס | (4)

המבצעים במרכזי הקניות מתחלפים בקצב מסחרר וכך גם משרדי ייעוץ התקשורת שאוחזים בתקציבי היח"צ שלהם; היום (יום ד') נודע לאייס כי קבוצת קניוני עזריאלי מחפשת משרד יח"צ במקום זה של אתי ברקין, שהחזיק בתקציבה עד לפני כחודשיים. בעוד שמוטי שרף עובד עם הנהלת הקבוצה, עניין הצרכנות טופל ויטופל בעתיד על ידי משרד אחר, כשנכון לעכשיו השמות האפשריים הם זאביק דרור והראל-מורדי. בשני המשרדים סרבו להתייחס לדברים האמורים.

באותו עניין ייאמר, כי במהלך הדרך ניהלה עזריאלי מגעים מול משרדו של דני לוי ומול שטרן-אריאלי, אם כי אלה לא הבשילו לכדי החלטה על התקשרות, בין היתר בשל בעיות ניגוד עניינים ואי הסכמה על גובה התקציב. יצוין כי הקבוצה חולשת על 14 מרכזי קניות שממוקמים ברחבי הארץ וכי גורמים בשוק היח"צ מחשיבים את תקציבה כאסטרטגי אבל גם כלא כלכלי. ברקין, שכאמור ניהלה את יחסי הציבור של הקבוצה עד לא מזמן, אישרה את הדברים והוסיפה: "אכן מדובר בתקציב אסטרטגי ואני מאוד גאה במהלכים התקשורתיים שבצענו. בעקבות הקמת WOW עם Ggroup החלטתי להתמקד בפעילות אסטרטגית עבור לקוחות קיימים ועתידיים".

ולאזור השרון; השבוע נודע לאייס גם כי משרדם של גיא אופק ואלון צ'צ'יק זכה במכרז שירותי היח"צ של קניון ערים בכפר סבא, שעד כה טופל תקשורתית אצל חגית נוביק וירון כהן. במכרז השתתפו, בין היתר, חלק מהמשרדים ששמותיהם צוינו בעניין עזריאלי. מגיא אופק נמסר: "אנחנו גאים לקחת חלק ולהיות שותפים לשינויים הגדולים שעומדים בפני הקניון בשנה הקרובה".

ולא רחוק משם - בהוד השרון; לאייס נודע שבעקבות בקשתה של ליאת אריאב להפסיק את עבודתה עם קניון שרונים בעיר, פנו אנשיו לחפש משרד אחר שינהל את מערך היח"צ שלו. אריאב והנהלת הקניון אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    בולשיט!! 15/12/2011 16:42
    הגב לתגובה זו
    חחח, כנראה שליאת אריאב והקניונים לא חברים טובים. לאתר אייס נמסר "שבעקבות בקשתה של ליאת אריאב להפסיק את עבודתה עם קניון שרונים בעיר, פנו אנשיו לחפש משרד אחר שינהל את מערך היח"צ שלו" מה ששכחו לציין בידיעה הוא שאותה הגברת "ביקשה" (שלא נגיד נאלצה) להפסיק את עבודתה גם עם קניון ערים בכפר-סבא. מחדל!! יש פה דפוס בעייתי, ושמישהו יעשה חושבים בעניין... קניון שרונים, בהצלחה. קיבלתם החלטה חכמה!
  • 3.
    בטי 15/12/2011 16:40
    הגב לתגובה זו
    הקניון הראשון הוא כפר סבא, שאחרי כמה חודשים היא פשוט סגרה עניין... עכשיו היא סוגרת עניין קניון שרונים. נו אולי מישהו יתעורר ויבין שהיא פשוט לא יודעת לטפל בתקציבים כאלה????? בוקר טוב
  • 2.
    מישהו שמכיר אותה טוב 15/12/2011 10:59
    הגב לתגובה זו
    אתי גונבת לקוחות ולכן אני קצת שמח שלוקחים גם ממנה. העצה שלי - להיות הוגן וקשוב, אחרת אם תמשיכי כך לא תגיעי רחוק!
  • 1.
    גורגורון! בהצלחה יא תותח:). (ל"ת)
    ש. 14/12/2011 21:48
    הגב לתגובה זו
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.