החלק ה-2 בקמפיין 'בדד' של מזרחי יעלה הערב: המהלך נאמד ב-8 מיליון שקלים

ההמשך של קמפיין הבנקאות ההיברדית מאחוריו עומד משרד הפרסום ראובני פרידן יעלה הערב וירוץ כשבועיים. השיר שיככב הוא 'גידי' של שרון ליפשיץ
כתבי אייס | (13)

חלקו ה-2 של קמפיין הבנקאות ההיברידית של הבק מזרחי-טפחות ומשרד הפרסום ראובני פרידן יעלה הערב וירוץ בשבועיים הקרובים. בקמפיין ההמשך מגיע דביר (דביר בנדק, פרזנטור הבנק) לביתו של 'גידי הבדד' ומסביר לו שעם הבנקאות ההיברידית של מזרחי-טפחות יש לו בנקאי אישי משלו - זמין עבורו.

ההשקעה במהלך השיווקי נאמדת בכ-8 מיליון שקלים. נתון יוצא דופן בהתייחס למגמת ההאטה בשוק הפרסום בחודשים האחרונים. נכון יהיה להניח שבבנק החלו לעבוד על המהלך הרבה לפני שהחלו סימני ההאטה הנוכחיים של המשק.

סרטון הפרסומת שליווה את החלק ה-1 של קמפיין הבנקאות ההיברידית

סמנכ"ל השיווק של מזרחי-טפחות, נעמה גת: "הבנקים בישראל השקיעו משאבים רבים בפיתוח הערוצים הדיגיטאליים, שבפועל הרחיקו את הלקוח מהבנקאי שלו, וגרמו לו להרגיש 'בדד'. הבשורה של מזרחי-טפחות מציגה בנקאות אחרת, הבנקאות ההיברידית אשר רותמת את הטכנולוגיה לטובת הקשר האישי בין הלקוח לבנקאי האישי שלו".

בבנק מסבירים כי באמצעות מערכת חכמה שפותחה לצורך כך, יוכלו כל לקוחות הבנק להגיע ישירות אל הבנקאי שלהם בסניף, או לאחד מחברי צוות הבנקאים שעובדים איתו, באמצעות הטלפון, הסלולר, הודעות SMS והמייל מכל מקום שבו יהיו, ועל פני 12 שעות פעילות: מ-8 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    א.ב 26/12/2011 23:14
    הגב לתגובה זו
    תגידו,משעמם לי טיחו............. מההההההההההה קורה חברה??????????
  • 12.
    א.ב 26/12/2011 23:11
    הגב לתגובה זו
    תגידן,מה אם פרסומות יפות שכאלה?, למה אין עוד מהמין הזה?
  • 11.
    שלומי 11/12/2011 09:06
    הגב לתגובה זו
    איפה זה צולם?
  • 10.
    שיר שיתפוס בגדול! (ל"ת)
    לולה 07/12/2011 13:57
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ירדנה 07/12/2011 09:19
    הגב לתגובה זו
    אני לא יודעת מה אתכם, אבל כשאני רואה את הפרסומת הזו אני נקרעת מצחוק ואתם יודעים מה יותר עצוב? אני גם כל כך מזדהה עם התכנים שלה.. קשה לי להאמין שלא יהיה מישהו שלא יזדהה, אחרי הכל כולנו חיים במדינה הזו... בקיצור, תפרגנו! מהלך יפה מאוד ובעיקר מקורי!
  • 8.
    גידי 06/12/2011 21:42
    הגב לתגובה זו
    כשחושבים על זה לפעמים צריך להיזכר בעבר, במה שהיה קודם, ובאמת היחס האישי עם הלקוח זה חידוש מרענן שלקוח מהעבר. גאוני.
  • 7.
    ירון 06/12/2011 18:29
    הגב לתגובה זו
    רעיון חמוד אבל לא רלוונטי, מי שיש לו כסף בבנק שלו לא מרגיש "בדד" ומי שעני אף בנק חדש כולל "טפחות" לא ישמח לקבל אותו.
  • 6.
    roy 06/12/2011 18:17
    הגב לתגובה זו
    מזרחי זיהו את הדבר הבא - בנדק הוא אחד האדם, הוא מהעם שלנו, ולכן הפרסומות כל כך מוצלחות.. קל לנו לקנות ממישהו שנראה כמו השכן, החבר, האח, שאפשר לסמוך עליו. הפרסומות שלהם טובות מאוד.
  • 5.
    רק שלא יצא כמו ויסוצקי... (ל"ת)
    steve 06/12/2011 18:14
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    timmy 06/12/2011 17:27
    הגב לתגובה זו
    פשוט קמפיין חכם,קולע ומצחיק! והמסר שלו נכון שזה הכי חשוב!
  • 3.
    06/12/2011 17:07
    הגב לתגובה זו
    עדיין עושים כל כך הרבה כסף מבינוניות !! ורק על זה כל הכבוד ..
  • 2.
    נאצו'ס 06/12/2011 15:10
    הגב לתגובה זו
    דביר בנדק קורע מצחוק
  • 1.
    קמפיין גאוני (ל"ת)
    דנה 06/12/2011 14:40
    הגב לתגובה זו