גיל-עד תקשורת אוחז בלפיד: יתחיל לטפל במערך היח"צ של המכבייה הבאה

המשרד גבר על 9 מתחרים אחרים. המכבייה תתקיים במהלך יולי 2013 ולפי גיל-עד, אחת המטרות היא להביא אליה משלחות ממדינות שטרם נטלו בה חלק
דפנה פלס | (5)

גיל- עד תדמית ותקשורת מקבוצת G GROUP יתחיל לטפל בתקציב יחסי הציבור של המכבייה ה-19. המשרד זכה בתקציב לאחר שהתמודד עליו מול 9משרדים אחרים ויצוין כי הקמפיין בעניין יובל על ידי המחלקה הבינלאומית של הקבוצה.

המכבייה תתקיים במהלך יולי 2013 ותיפתח בטקס שייערך בירושלים, בעוד שהמשחקים עצמם יתקיימו במקומות שונים ברחבי הארץ. זה, כך נמסר, יעניק לציבור הרחב אפשרות להיות שותף לחוויה.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מכביסט 25/12/2011 07:18
    הגב לתגובה זו
    קודם כל מזל טוב, אבל בואו ונדייק בעובדות. לא היו עשרה מועמדים, לא היה מכרז, אפילו לא שלב של הצעות מחיר. מנהלי המכביה נפגשו עם שלושה משרדי יחסי ציבור בלבד, מקורבים בלבד, הנושא לא היה פתוח לכל.
  • 4.
    החבר'ה האלה ממש סיפור הצלחה בענף (ל"ת)
    עיתונאית 15/12/2011 11:33
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עלו והצליחו! יחסי ציבור דורשים גם תעוזה ומעוף (ל"ת)
    אידלסון 07/12/2011 00:25
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ראש בריא למיטה חולה. בהצלחה (ל"ת)
    רבה 06/12/2011 22:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דיוויד 06/12/2011 18:39
    הגב לתגובה זו
    ממש מחלקה בינ''ל :-) :-) :-) קורע
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.