גיל-עד תקשורת אוחז בלפיד: יתחיל לטפל במערך היח"צ של המכבייה הבאה

המשרד גבר על 9 מתחרים אחרים. המכבייה תתקיים במהלך יולי 2013 ולפי גיל-עד, אחת המטרות היא להביא אליה משלחות ממדינות שטרם נטלו בה חלק
דפנה פלס | (5)

גיל- עד תדמית ותקשורת מקבוצת G GROUP יתחיל לטפל בתקציב יחסי הציבור של המכבייה ה-19. המשרד זכה בתקציב לאחר שהתמודד עליו מול 9משרדים אחרים ויצוין כי הקמפיין בעניין יובל על ידי המחלקה הבינלאומית של הקבוצה.

המכבייה תתקיים במהלך יולי 2013 ותיפתח בטקס שייערך בירושלים, בעוד שהמשחקים עצמם יתקיימו במקומות שונים ברחבי הארץ. זה, כך נמסר, יעניק לציבור הרחב אפשרות להיות שותף לחוויה. גילי כהן, יו"ר גיל-עד ומנכ"ל משותף בקבוצה : "האתגר שיעמוד בפנינו יהיה לגרום לציבור רחב ככל הניתן בישראל להתחבר למכבייה ה-19 ולהפנים את העוצמה,החשיבות והערכיות שהיא מביאה איתה היום... מטרתנו היא להביא את הספורטאים היהודיים הבולטים ביותר ומשלחות ממדינות שמעולם לא השתתפו במכבייה"

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מכביסט 25/12/2011 07:18
    הגב לתגובה זו
    קודם כל מזל טוב, אבל בואו ונדייק בעובדות. לא היו עשרה מועמדים, לא היה מכרז, אפילו לא שלב של הצעות מחיר. מנהלי המכביה נפגשו עם שלושה משרדי יחסי ציבור בלבד, מקורבים בלבד, הנושא לא היה פתוח לכל.
  • 4.
    החבר'ה האלה ממש סיפור הצלחה בענף (ל"ת)
    עיתונאית 15/12/2011 11:33
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עלו והצליחו! יחסי ציבור דורשים גם תעוזה ומעוף (ל"ת)
    אידלסון 07/12/2011 00:25
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ראש בריא למיטה חולה. בהצלחה (ל"ת)
    רבה 06/12/2011 22:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דיוויד 06/12/2011 18:39
    הגב לתגובה זו
    ממש מחלקה בינ''ל :-) :-) :-) קורע