מנהלים בכירים בכנס השיווק 'סטטוס': "חשוב לקבל החלטות טובות ומהירות"
בעוד כשבועיים יתקיים
אנשי הכנס טוענים כי יתרונה של אסטרטגיית השיווק המהיר היא התוויית דרך ברורה של קבלת החלטות שניתן לבצען ללא קושי גם תחת לחץ. כמו כן יש חשיבות עצומה ליכולת לקבל החלטות טובות ומהירות, לנתח את התוצאות שהתקבלו ביעילות ובעיקר להגיע למסקנות ברורות. ובמילים אחרות: אסור להמתין לתום הקמפיין אלא לפעול ולתקן במדיה וצריך, תוך כדי. ולכן, לדברי רחל בן צבי-זיו, מנכ"לית מוטו תקשורת, יש כיום חשיבות גבוהה להבנת אסטרטגיית השיווק המהיר ולהפיכתה לאחד מהיסודות המרכזיים בארגז הכלים של כל מנהל וסמנכ"ל שיווק או מכירות.
בן צבי-זיו הוסיפה: "ל-Speed Marketing יש פוטנציאל עצום להפוך לדבר הבא בעולם השיווק. אנו נבחן בכנס את כל האספקטים הקשורים באסטרטגיה הזו ומאמינים שנצא עם תובנות מקובלות לאסטרטגיה הן לתומכיה והן למתנגדיה".
את הכנס ינחה ד"ר אביחי שוב-עמי, ראש המחלקה לשיווק ופרסום במכללה למנהל. בין הדוברים בכנס: הראל ויזל - מנכ"ל פוקס, רביב ברוק מאייר - מנכ"ל הום סנטר, עידו פולק - יו"ר גרופון, אסף עופר - סמנכ"ל שיווק פלאפון, איתן זינגר - מנכ"ל ZAP, דן חן - מנכ"ל תפוז, ערן יסעור - עורך העיתון 'פורום שיווק', עליזה כהן - מנכ"ל ובעלים רשף נכסים, יוסי שלו - סמנכ"ל סחר טיב טעם.
בין הנושאים שידונו בכנס: היכן מותר לטעות והכין בשום אופן אסור לעשות טעויות? מי תורם למי בעידן השיווק המהיר ומה היה המצב בעבר? מהן ההשלכות של השיווק המהיר, מהי רלוונטיות המיתוג, מהן הרגלי צריכת המוצרים והשירותים בעידן השיווק המהיר; iBranding - מיתוג אישי; שיווק טכנולוגי בעולם דיגיטלי; כיצד לבנות קמפיין Taylor Made התפור לפי מידות הלקוח וניהול משברים.
- 1.רועי 28/11/2011 14:54הגב לתגובה זו"חשוב לקבל החלטות טובות ומהירות" למה מה האלטרנטיבה החלטות שגויות שמתקבלות בצורה איטית?
- ריצ'י 28/11/2011 16:13הגב לתגובה זואין ספק: המנהלים הבכירים של היום פשוט מ-ב-ר-י-ק-י-ם.