מנכ"ל חדש ללשכת הפרסום הממשלתית: איש הפרסום והשיווק גדי מרגלית
אחרי 17 שנים שבהן כיהן בו נתן מאיר ועוד כחצי שנה של סימני שאלה, הוחלט אתמול (יום ב') על איוש תפקיד מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ). הזוכה במכרז לתפקיד הוא איש השיווק והפרסום, גדי מרגלית.
כאמור, מרגלית נבחר לתפקיד כחצי שנה לאחר פרישתו של המנכ"ל הקודם, מאיר. במהלך החודשים האלה כיהן בתפקיד סגנו של מאיר, אלי גוטליב, אם כי רק על תקן ממלא מקום, כשבמהלך הזמן נפוצו שמועות שונות על זהותו של האדם הבא. יש לציין כי מרגלית מעולם לא הוזכר כמועמד.
הלשכה, שמתפקדת תחת משרד ההסברה, משמשת כמשרד פרסום והסברה עבור גופים ממשלתיים ונחשבת לאחד מגופי הפרסום המובילים בארץ. מקומה בענף נמצא במקום מכובד, סביב ה-12-13, והוצאותיה עומדות על כ-94 מיליון דולר במחיר מחירון.
- 6.ראוי וגם אנושי (ל"ת)ע 16/11/2011 17:08הגב לתגובה זו
- כל הכבוד ובהצלחה (ל"ת)ראיד 17/11/2011 12:35הגב לתגובה זו
- 5.בחירה מצויינת - בהצלחה איש יקר. (ל"ת)לילך 16/11/2011 17:00הגב לתגובה זו
- 4.הרצל 16/11/2011 13:08הגב לתגובה זוגם מקצוען ,גם בן אדם - הרווחנו
- 3.בן אדם שעבד אצלו 16/11/2011 12:51הגב לתגובה זולפ"מ קיבלו את המנהל ואת הבן אדם הטוב ביותר שיחלו רק לייחל לעצמם
- 2.אדום חולה 15/11/2011 19:48הגב לתגובה זואיזה רווח נקי ללמ"פ
- 1.מאיה 15/11/2011 17:57הגב לתגובה זומקצועי חכם - הבחירה המושלמת!!!