מחפשים קהל חדש: אקו 99 יעלה בקמפיין למיתוג תוכנית הרדיו של טל ואביעד

הקמפיין יעלה באמצעות 'שטרית מדיה גרופ' ויכלול שילוט חוצות בנוסף לפרסום ברדיו. "המטרה היא לחזק את המאזינים הקיימים ולפנות לנוספים"
כתבי אייס | (2)

תחנת הרדיו 'אקו 99 FM' עלתה היום (יום ה') בקמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום 'שטרית מדיה גרופ' הקמפיין יכלול שלטי חוצות ופרסומים בתחנת הרדיו וילווה בסלוגן: "טל ואביעד כל בוקר, מוזיקה מעולה כל היום".

מישל קרמרמן, מנכ"ל אקו 99 FM: "הקמפיין מציג את תמצית הרדיו שלנו במשפט - כל בוקר טל ברמן ואביעד קיסוס, תכנית הבוקר המאוזנת ביותר, לצד מוזיקה מעולה לאורך כל היום, בשילוב האג'נדה הסביבתית השזורה כחוט השני בלוח המשדרים. לאחר מהלך חדירה מוצלח שנמשך כשנתיים, במהלכו השגנו נתוני האזנה גבוהים, המטרה בקמפיין זה הינה לחזק את המאזינים הקיימים ולפנות למעגלים נוספים".

אקו 99 FM, רשמה הישגים מרשימים מאז השקתה, עם עלייה של מעל 50% בסקר TGI האחרון, והפכה תוך פחות משנתיים לתחנה השלישית בגודלה ברדיו האזורי. התחנה זכתה ב-2 פרסים, "תכנית המלל הטובה ביותר" מטעם אגודת העיתונאים בכנס אילת 2010 , ובפרס "פראט" לתקשורת בנושאי סביבה 2010.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מאזין 14/11/2011 00:48
    הגב לתגובה זו
    תעיפו כבר את המעצבנת מפינת הספורט שכל ה זמן מדברת על הפועל ת"א. אי אפשר לשמוע אותה יותר !!! אני מעביר תחנה ךפני הפינה ודואג לא לשבץ שם פרסומות שלי. היא בלתי נסבלת.
  • 1.
    קומבינטור 13/11/2011 14:53
    הגב לתגובה זו
    ככה זה שהבעלים של מרקעים והבעלים של 99 FM הם אותם בעלים וחברים טובים וכשיש מקום פנוי מכניסים קמפיין בשיווי יפעת של מליוני שקלים כאשר שקל בפועל לא מועבר בין חברה לחברה ורות שטרית מקבלת עוד קידום ביפעת.. מישהו אמר קומבינה?