פרסום ראשון

מה עושה בר רפאלי בפרסומת לגאפ? פרזנטורית FOX מככבת אצל המתחרים

אחרי שנים של השקעה ובניית מותג, הדוגמנית שמקושרת בעיקר ל-FOX תככב בקמפיין פרסום ארצי של המתחרה GAP. הדר גולדמן: "חברת FOX אינה נשענת על פרזנטור אלא על מגוון פתרונות מוצריים לצרכים יומיומיים"
משה בנימין | (18)

מישהו ב-FOX וזרמון גולדמן נרדם בשמירה? אחרי שנים של בניית מותג, השקעה כספית לא מבוטלת והישגים בולטים בקישור דמותה של בר רפאלי למותג האופנה המקומי FOX מקבוצת ויזל, תופיע בקרוב רפאלי בקמפיין פרסום נרחב דווקא אצל המתחרים GAP.

לפני קצת יותר משנה הצטלמה רפאלי לקמפיין פרסום עולמי של חברת GAP עבור קולקציית GAP BODY FIT. כעת מייבאת השלוחה המקומית של GAP בישראל את הקמפיין לארץ לכבוד השקת הקולקצייה. כזכור, עם השקתה של GAP בישראל כיכבו בקמפיינים של החברה דוגמניות אחרות.

קמפיין הפרסום שיעלה בישראל יכלול קירות ענק בני 300-400 מ"ר באמצעות חברת שילוט החוצות 'נור'. הוא יעלה במיקומים אסטרטגיים בצירי תנועה מרכזיים עם דגש על גוש דן, שם ממוקמות חנויות הרשת. עוד יכלול הקמפיין פרסום במגזיני אופנה כגון 'לאישה', 'את', 'פנאי פלוס' ו'טיים אאוט', פעילות פייסבוק בדף הבית של המותג ושילוט בנקודות המכירה.

Gap משווקת בישראל באמצעות חמש חנויות הממוקמות בשדרות ממילא אלרוב בירושלים, קניון עזריאלי בתל-אביב, קניון ארנה בהרצליה, קניון מול הים באילת וקניון רננים ברעננה.

הדר גולדמן, מבעלי משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB המטפל בתקציב הפרסום של חברת FOX בשנים האחרונות ושותף גם לבחירה ברפאלי כפרזנטורית המותג אמר לאייס: חברת FOX אינה נשענת על פרזנטור אלא על מגוון פתרונות מוצריים לצרכים יומיומיים. מיקומי חנויות מרכזיים ודיאלוג הוגן עם הצרכן".

תגובות לכתבה(18):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    פרסום חוצות 12/11/2011 08:06
    הגב לתגובה זו
    מכל הרעש נור יצא הכי זוכה מכל הסיפור כל האתרים והעיתונים מלאים בעמודים שלו פרסום חינם !
  • 14.
    גיא 11/11/2011 15:01
    הגב לתגובה זו
    פוקס תתעוררו זרמון גולדמן עושים לכם שירות גרוע, נאחזים בפרזנטורית חזקה והם בטוחים שהם עושים לכם רק טוב... בואו ליהושוע ותראו מה זה קריאייטיב אמיתי... המותג יקפוץ 10 רמות למעלה. גם ככה כולם התעוררו ועזבו אותם, מי נשאר להם בכלל?
  • 13.
    מיכל 11/11/2011 10:51
    הגב לתגובה זו
    לא נראה לי שהם ירצו לעבוד איתה יותר
  • 12.
    אחת שיודעת 10/11/2011 21:35
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לגיא וויינברגר!
  • 11.
    תותי 10/11/2011 19:04
    הגב לתגובה זו
    אף משרד פרסום לא מחזיק חברת אבטחה ששומרת על פרזנטורים שלו בלילות. מה שכן- פוקס יכולים להבין מה הם הפסידו כי יש להם דוגמנית על והם פספסו אותה בשנה האחרונה. והם אשמים-לא אף אחד אחר.
  • 10.
    כמה רוע יש במדינה שלנו אלוהים במקום פירגון (ל"ת)
    עדי 10/11/2011 16:32
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מה בר עושה ? כבוד למדינה וכבוד לפוקס ! (ל"ת)
    רמי 10/11/2011 16:30
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    הקינאה אוכלת את כולם . בר רפאלי מלכה.נקודה. (ל"ת)
    צחי 10/11/2011 15:57
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    עדנה 10/11/2011 15:56
    הגב לתגובה זו
    אנשים לא מבינים שבר דוגמנית מצליחה בחול ןזה כבוד למדינה ולפוקס
  • 6.
    פוקס שיחקו אותה ! שבר כזאת בנלאומית כל הכבוד (ל"ת)
    חלי 10/11/2011 15:54
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אחת שיודעת... 10/11/2011 15:48
    הגב לתגובה זו
    נראה כאילו יואב הכתיב את התגובה של הדר גולדמן בנוסף השמועה בתעשייה אומרות שבקרוב פוקס מתכוונים לעזוב את צמד הלייצנים +המוקיון = קרקס
  • משוגעת 10/11/2011 19:06
    הגב לתגובה זו
    היו כמו "צמד לייצנים". התעשייה הזו מפוצצת ליצנים אפסים חסרי מהות בגילאים 20-35, מתלהבים. אתה מעז לקרוא להדר גודלמן ליצן? פחחחחחחח.... תסתובב קצת במשרדי פרסום תראה מה זה קרקס. מניסיון-זה המשרד היחיד שאינו שייך לבראנז'ה המטונפת ומשכחיש קשר לבולשיט שממנו קרוצה התעשייה.
  • עדיף שתשתוק 12/11/2011 08:32
    תנו כבוד! אין קשר לבעלי עניין או עובדים בחברה. 95% מהעובדים שלכם הם בני 20-35 ואתם קוראים להם ליצנים!
  • 4.
    איתן 10/11/2011 14:57
    הגב לתגובה זו
    הקריאייטיב בזרמון כל כך גרוע שהם נשענים על פרזנטורים חזקים... שאיכשהו יצליחו להחזיק את המותג...
  • 3.
    האמת? מביש עבור בר, משרד הפרסום, פוקס וגאפ (ל"ת)
    10/11/2011 14:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ירון 10/11/2011 14:17
    הגב לתגובה זו
    שמישהו יזרוק לה איזה שקל
  • 1.
    יצאנו אפסים. גאפ שיחקו אותה בענק (ל"ת)
    פייק הדר גולדמן 10/11/2011 13:47
    הגב לתגובה זו