Top 5 brilliant strategic thinking of the year
השבוע 5TOP של ICE וראובני פרידן במהדורה מיוחדת, מצדיע למיטב המהלכים שהפגינו מצוינות אסטרטגית בפרסום בשנה האחרונה. בשבוע הפרסום האחרון שנערך בניו-יורק הוכתרו במסגרת תחרות JAY CHIAT AWARD של איגוד המפרסמים האמריקאי (AAAA) המהלכים המבריקים של השנה שהוכיחו שפרסום מצוין מתחיל כבר במחלקת האסטרטגיה.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן Grand Prix
PUMA | for the joy of sports
5DROGA יצאו לבחון מחדש את תעשיית הנעליים עבור PUMA וזיהו במהלך עבודתם קהל צרכנים שעד כה לא זכה למענה. הם זיהו את האתלטים של חיי הלילה, אלו מאתנו שמשחקים ביליארד, באולינג או סתם רוקדים כל הלילה במסיבה ועד היום לא קיבלו מענה הולם לצרכיהם כספורטאים לכל דבר ועניין.
לינק לצפייה בסרטון - WMV
Campaign for New Brand
Bolthouse Farms | "Baby Carrots / Eat 'Em Like Junk Food"
קריספין פורטר במהלך מבריק להשקת BABY CARROTS, יצאו מתוך הבנה עמוקה שהדרך הכי טובה להגדיל את המכירות של הירק הזה היא לא על ידי ניסיון בלתקשר עוד פעם ערכים בריאותיים שלו עבור הצרכן אלא להכניס אותו בראש הצרכן לקטגוריית מזון אחרת. קטגוריה של מזון שאנשים אוהבים לאכול, חטיפים. אמת צרכנית פשוטה שפוספסה על ידי כולם, שאת הירק הזה אוכלים כמו חטיף אפשרה את החיבור החדשני ויצרה מהלך יוצא דופן עם תוצאות מטורפות.
לינק לצפייה בסרטון - WMV
Media Strategy
Microsoft Bing | "Decode Jay-Z With Bing"
קריספין פורטר יצאו למהלך מדיה נועז שמטרתו להביא להגדלת שימוש במנוע החיפוש BING בקרב קהלים צעירים. המהלך החדשני חיבר את מנוע החיפוש עם זמר הראפ הפופולארי בקרב צעירים Jay-Z. במהלך מורכב במיוחד הביאו החברים בקריספין פורטר להטמנת והחבאת חלקים נרחבים מספרו הביוגרפי המצופה של הזמר, בכל מיני מקומות יוצאי שונים דופן בעולם, מכתיבה על מדרכות ובניינים לפרסום חלקים מן הספר על גגות בניינים עלומים, או על תחתיות בירות ואפילו בתוך ריפוד לג'קט. וכל זאת בהשראת הטקסטים מן הספר. רק שימוש חכם במנוע החיפוש המתקדם אפשר למצוא את הטקסטים השונים ולחבר אותם יחד וכך לאפשר למי שרוצה לקרוא מספרו של Jay-Z לראותו לפני כולם.
לינק לצפייה בסרטון - WMV
Brand Experience
Adobe | "Museum of Digital Media"
החברים ב- Goodby Silverstein יצרו בעבור ADOBE חווית מותג יוצאת דופן שכולה חגיגה ליצירתיות. במטרה להוכיח את מובילות ADOBE בזירת היצירתיות הקימה החברה מוזיאון דיגיטאלי בשם AMDM, מוזיאון שמהווה סמל, מפגן ראווה ליכולות הטכנולוגיות של החברה, חווית מותג דיגיטאלית מרשימה שחייבים לראות.
לינק לצפייה בסרטון - WMV
Social Media Strategy
The National HIV Council | "F**K TREE"
STARCOM נדרשו למצוא דרך להביא להגדלת המודעות לסכנה שבמין לא בטוח בשוודיה, זאת לאור ממצאים חדשים שהוכיחו שהצעירים שם מתנהגים בצורה מופקרת למדי. במטרה, להביא את הציבור להבנה שכשהוא שוכב עם בן/בת הזוג שלו הוא למעשה גם שוכב עם החבר של החברה של החבר שלה באותו זמן, יצאו STARCOM למהלך חברתי שניצל בצורה מבריקה את הפלטפורמה של פייסבוק עם אפליקציית "F**K TREE". אפליקציה שאפשרה לכל אחד בשוודיה פשוט לראות עם כמה אנשים הוא באמת שכב עד היום.
***אזהרת תוכן: הסרטון מכיל תכנים מיניים בוטים. לינק לצפייה בסרטון - WMV
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
פומה זה גאונות
אני עדיין לא מבין את בינג
וקריספין המ תותחים, אני רוצה גזר עכשיו!!!!!!!!!!!!
13/11/2011 10:54
הגב לתגובה זו
פומה זו אכן גאונות, תובנה מושלמת שמוצגת באופן עוד יותר מרגש. בינג זאת גם כן גאונות, מה קשה לך להבין בדיוק??? לקחו מנוע חיפוש וחיברו את החלק של ה'חיפוש' למשהו מעשי, וקריספין, נו קריספין. מסתבר שפרסום יכול להפוך גם גזרים למשהו מדבק כמו ג'אנק פוד. מעולה, אה...ועלה והצלח אסא...