מעולם לא היו כל-כך רומנטיים: הפרסומת החדשה של Sony עם לאונרד כהן
לא כל מותג זוכה לארח בפרסומת מסחרית את היוצר המפורסם, הזמר והמשורר לאונרד כהן, או מישהו במעמדו. אם קוראים לך Sony, הסיכוי שזה יקרה גדול יותר ובמקרה של Sony, בה כהן חתום כאמן זה הופך להרבה יותר פשוט.
הפרסומת החדשה של Sony מקדמת את מסכי הטלוויזיה בתלת מימד של המותג היפני. במשרד הפרסום שעומד מאחורי הקמפיין, Grey לונדון, הסבירו כי בניגוד לרוב הקמפיינים לטלוויזיות תלת מימד בהן הפוקוס מופנה לאפקטים ויזואליים, Sony ביקשה לקחת את הקמפיין למקום יותר אמוציונלי.
חלקו של לאונרד כהן בפרסומת הוא בקריינות. הזמר, שחתום ב-Sony נענה לבקשת משרד הפרסום ללוות את הפרסומת בקולו. כהן מקריא בפרסומת שורות משיר שכתב בשם "אלף נשיקות" ועוסק באהבה וגורל.
הבמאי שנבחר לביים את סרטון הפרסומת בן ה-60 שניות הוא ארב מאנוקיאן ( Arev Manoukian). מאנוקיאן בנה את הפרסומת סביב שירו של כהן ותרגם את שורותיו להתרחשות ויזואלית שמקדמת את טכנולוגיית ה-3D של Sony. מאנוקיאן לא נבחר לביים ללא סיבה. הפרסומת של Sony מבוססת על סרט קצר (3 דקות וחצי) שלו, מסוגנן מאוד, בשחור לבן ובקצב איטי שבמרכזו סיפור של אהבה ממבט ראשון.
- 1.המאסטרו 14/11/2011 18:03הגב לתגובה זוהרי ידוע שקמפיינים עם שירים של צביקה פיק תמיד עובדים.