גיתם מדבר במונו, אתן מבינות בסטריאו

"ככה זה מרגיש כשמאבדים צד אחד". במהלך מעניין של גיתם לסיום חודש המודעות לסרטן השד יעברו תחנות הרדיו בראשון בבוקר לדקת שידור במונו
משה בנימין | (20)

האגודה למלחמה בסרטן ומשרד הפרסום גיתם BBDO יחתמו את חודש המודעות לסרטן השד ביום ראשון הקרוב, בקמפיין חד פעמי ומעניין שיעלה במספר תחנות רדיו במקביל. במסגרת המהלך יעברו תחנות הרדיו לדקת שידור שתועבר למאזינים ברמקול ימין בלבד, דהיינו במונו.

מאחורי הרעיון לקמפיין עומד רן אלון, מנהל קריאייטיב בגיתם BBDO. המשרד מלווה את הארגון בפעילויות התנדבותיות באופן שוטף. במהלך הקרוב שיעלה בשיתוף תחנות רדיו מובילות כמו גלי צה"ל, גלגל"צ, רדיו ת"א, רדיו ללא הפסקה, רדיו אמצע הדרך, רדיו דרום ועוד יעברו התחנות מיד לאחר חדשות השעה 8:00 לדקת שידור במונו (כל תחנה ושידוריה הרגילים).

עם סיום דקת השידור יוחזר השידור לשני הרמקולים ותוקרא הודעה המתייחסת לבדיקת הממוגרפיה. לשון ההודעה: "ככה זה מרגיש כשמאבדים צד אחד... מאזינה יקרה, עברת את גיל 50? בדיקת ממוגרפיה יחידה אינה מספיקה. אם לא תיבדקי אחת לשנתיים, את עלולה לאבד שד אחד ואפילו את החיים. למידע חייגי 1-800-599-995, האגודה למלחמה בסרטן".

גיא בר, מנהל הקריאייטיב הראשי בגיתם BBDO אמר: "ראשית אני רוצה להודות תודה גדולה לתחנות הרדיו שהסכימו לשתף פעולה ונרתמו לפעילות חשובה זו. המטרה היתה לעשות שימוש במדיה הקולית על מנת להמחיש את הסיכון שבהתעלמות מביצוע בדיקת ממוגרפיה אחת לשנתיים. המאזינים ירגישו שמשהו "לא תקין" בשידור. הודעת האגודה למלחמה בסרטן, שבאה לאחר מכן, מחברת את המאזינות לעולם התוכן של המסר והחוויה המוחשיים.

-למה זה נדמה שרק במהלכי פרו-בונו פוגשים מהלכים יצירתיים בשוק הפרסום שלנו? "מהלכי מדיה כאלה הם רק דרך לקוחות פרו בונו". אומר בר. "במידה והיה מדובר בלקוח מסחרי היה קשה למדיה לשתף פעולה איתנו. זה מתאפשר כאשר מדובר במקרה של מהלך התנדבותי ובנושא שחשוב לציבור. רק אז המדיה מסכימה לשבור את המוסכמות ואת החוקים".

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    הלו???? 30/10/2011 23:05
    הגב לתגובה זו
    היית רוצה שיעשו פרסומת כזו לגברים? יש בפרסומת כזו חוסר רגישות כלפי נשים, גופן ורגשותיהן. לי זה נשמע חסר טקט, ובכלל פרסומת די מתנשאת, מכעיסה, מפחידה וגרועה.
  • 15.
    http://mizbala.com/?p=20075 (ל"ת)
    עשו כבר 30/10/2011 21:40
    הגב לתגובה זו
  • חחחחח 31/10/2011 09:21
    הגב לתגובה זו
    מה בין הרדיו של הדים לבין המהלך הזה? אני מקווה בשבילך שאתה לא איש קריאייטיב
  • 14.
    חזל 30/10/2011 21:40
    הגב לתגובה זו
    חברון זלצמן שביט להדים מכשירי שמיעה. http://mizbala.com/?p=20075 וכן, זה נשמע כמו גדעון לעניים כל העניין של תחנות הרדיו והבלה בלה היחצני של גיתם.
  • 13.
    יונה 30/10/2011 09:41
    הגב לתגובה זו
    נו באמת... גדעון פרש וחשבתי שכל התרגילים האלה ייפסקו. מה שהטריקים של שלמור היו פחות מאולצים.
  • 12.
    מעתיקים 30/10/2011 09:38
    הגב לתגובה זו
    נעשה כבר בעבר למטרה אחרת
  • 11.
    רעיון מעולה, רק שאף מאזין לא ישים לב לזה... (ל"ת)
    גיל 30/10/2011 08:42
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    ענק! (ל"ת)
    רוני 29/10/2011 22:15
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    קרייאטיב מעולה . כל הכבוד ! (ל"ת)
    שמרית 29/10/2011 19:25
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    . 29/10/2011 18:56
    הגב לתגובה זו
    כמו כל המהלכים של גיתם בהצלחה בכל אופן
  • 7.
    אחד הטובים (ל"ת)
    סוסי 29/10/2011 00:08
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    גאוני. (ל"ת)
    28/10/2011 10:00
    הגב לתגובה זו
  • פחחח.. (ל"ת)
    31/10/2011 09:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    משלמור 28/10/2011 01:27
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד גיתם
  • 4.
    מהלך הרדיו הכי טוב של השנה. נקודה. (ל"ת)
    האיש הקטן מהרדיו 27/10/2011 21:26
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    באמת מצויין! (ל"ת)
    27/10/2011 19:39
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    27/10/2011 18:36
    הגב לתגובה זו
    יוזמה ברוכה למטרה כל כך חשובה
  • 1.
    האמת. רעיון לפנים! (ל"ת)
    27/10/2011 17:34
    הגב לתגובה זו
  • מפרגן 27/10/2011 18:59
    הגב לתגובה זו
    למען מטרה מכובדת ועדיין מהלך מדיה שמהבחינה הקריאטיבית דומה לכאלו ששלמור כבר שכחו בשנת...
  • המפרסם 28/10/2011 07:28
    הדבר היחיד הטוב בו הוא היח״צ שגיתם גורפת לעצמה