שותים, מצטלמים ומקבלים קופונים

קבלו את קמפיין קידום המכירות החדש של חברת NPR. במסגרת הקמפיין יחולקו קופונים של קופונייט לצעירים. התהליך יתועד במצלמה ויעלה בפייסבוק
כתבי אייס | (2)

חברת NPR, שמתמקדת בצעירים, משיקה קמפיין קד"מ חדש עבור חברת קופונייט.

לאחר שקצרה פירות עם קמפיינים למותגים כמו סטולי, זמן אמיתי, קופת חולים לאומית ועוד, החברה יוצאת עם הפקה שמיועדת לצעירים בליינים ושעתידה להיות מרוכזת בצירי בילוי שונים בערים הגדולות.

במסגרת הקמפיין ייצא צוות של צלם, מאבטח ו-2 שחקניות מחופשות לסלקטוריות למקומות הבילוי ויזמין את יושביהם לשכנע את הסלקטוריות מדוע דווקא הם זכאים לקופון - הכל מול המצלמה.

הקופונים שיחולקו יהיו מיועדים לשימוש בברים שמשתפים פעולה עם קופונייט, כששוויו של כל אחד מהם 50 שקלים.

כל הסרטים שיצולמו יעלו בעמוד האוהדים של המותג בפייסבוק. חברת NPR בבעלות קובי פרידמן, אריה אפשטיין וניר רז.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קול המפרסם 27/10/2011 12:14
    הגב לתגובה זו
    איזה מבצע גאוני
  • מריה 28/10/2011 13:23
    הגב לתגובה זו
    פגשתי את הקד״מ באזור פלורנטין, היו ממש מקצועיים וגם זכיתי בשובר. הרעיון של קופונייט מעולה וחוסך כסף-אהבתי (;