טורנדו: מגדילים תקציב ויוצאים למכרז

החברה מודיעה על סיום ההתקשרות עם שלמור אבנון עמיחי בתחילת נובמבר ומוסיפה: "עזיבתו של גדעון עמיחי מחזקת את הרצון לבדוק אופציות נוספות"
משה בנימין | (12)

חברת המזגנים טורנדו מודיעה היום (יום ד') על פרידה קרבה ממשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. ההסכם בין הצדדים שיחתום שנתיים של פעילות משותפת יסתיים בתחילת חודש נובמבר הקרוב. טורנדו תעניק למשרדי הפרסום סיבה טובה להיכנס לכוננות כשתצא בקרוב למכרז על התקציב שנחשב לאחד הגדולים בשוק המזגנים.

בנוסף לפרידה משלמור מודיעה טורנדו על התרחבות עסקית וכניסה לתחום מוצרי החשמל באמצעות השקת המותג Midea בישראל. בין טורנדו ל- Midea (יצרית מזגני טורנדו) נחתם חוזה שותפות להשקת קו מוצרי חשמל (לבנים) בישראל שיוביל להגדלת תקציב הפרסום ב-40%.

מטורנדו נמסר עוד כי בחודש האחרון ובעקבות תקופת החגים ביקשה החברה ממשרד הפרסום להמשיך את הטיפול בתקציב עד סוף השנה ונענתה לכך בחיוב. נתון נוסף ומשמעותי שיכול לשפוך אור על הקשר בין טורנדו לשלמור הוא התייחסות החברה לפרישתו של גדעון עמיחי ממשרד הפרסום. בחברה מסבירים כי "עזיבתו של עמיחי מחזקת את רצון טורנדו לבדוק אופציות נוספות".

‏אדם פולצ'ק, מנכ"ל משותף בשלמור אבנון עמיחי התייחס להודעת טורנדו ואמר: "העבודה של שלמור עם טורנדו הביאה להישגים מדהימים. קבוצת טורנדו סיימה את 2011 כאשר הם עוקפים את תדיראן וקרובים מאוד לאלקטרה. מצב השוק אינו מאפשר למשרדים ולחברות המדיה לעבוד עם תנאים שמסבים להם הפסדי ענק. צריך לשים סוף לתופעה הזאת. זאת בעיה ענפית".

תגובתו של פולצ'ק היא המשך ישיר לדיווחים בימים האחרונים על כך שטורנדו מנסה לשפר עמדות מול שלמור ובכלל מול משרדי פרסום עתידיים עימם תרצה לעבוד. על ידי משיכה לכיוון מטה של מחירי רכש המדיה אותם היא מוכנה לשלם. בענף הפרסום מביטים מהצד על ה'טנגו' בין שלמור לטורנדו ומנסים לגבש את עמדתם בנוגע לכדאיות העבודה עם טורנדו.

מוקדם עוד לקבוע האם בטורנדו ידבק הדימוי של חברה שמנסה למצוא משרד פרסום שיטפל בה במחירי הפסד (עבור המשרד). לבינתיים, מנכ"ל של אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בעשירייה הראשונה בענף ציין בפני אייס כי לעת עתה לא ישקול התמודדות במכרז על תקציב טורנדו בעקבות הידיעות על מחיר נמוך באופן חריג בו היא מעוניינת לעבוד.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    אחד שיודע 27/10/2011 12:23
    הגב לתגובה זו
    לא לדאוג, הם לא ישארו בלי משרד ולא משנה כמה נמוך המחיר יהיה... הם צריכים להיות מטומטמים לקנות ולעבוד עם מקאן שקונה ועובד עם תדיראן...
  • 10.
    נעמי 27/10/2011 09:43
    הגב לתגובה זו
    אין ספק הברקה.
  • 9.
    מיכל 27/10/2011 08:15
    הגב לתגובה זו
    בלי קשר לגדעון. איזו נפילה אחרי העבודה המדהימה של אדלר
  • 8.
    פלוני אלמוני 27/10/2011 04:55
    הגב לתגובה זו
    הטרגדיה של הענף הינה התנהלות מקאן שגוררת את המחירים למטה תוך חיזוק עמדות הכוח שלהם ביתרון עצום מוכן להתערב שהרכש הבא יהיה דרך מקאן משרדים חכמים לא יכנסו למגרש המשחקים של טורנדו גם בתקופה קשה
  • נכון מאד . שומר כיסו ירחק (ל"ת)
    27/10/2011 18:39
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    כבוד לשלמור 26/10/2011 19:29
    הגב לתגובה זו
    ולא מוכר את המוניטין שלו ואת העובדים בחינם
  • 6.
    ברוך 26/10/2011 19:17
    הגב לתגובה זו
    ימשיכו להוביל את הענף מהמקום המיוחד שלהם
  • 5.
    טורנדו מצננים את ההתלהבות מהתקציב שלהם (ל"ת)
    השפן הקטן 26/10/2011 18:00
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלון 26/10/2011 16:25
    הגב לתגובה זו
    1. לקוחות כמו טורנדו מזנים את שוק הפרסום והגיע הזמן שמשרדי הפרסום יפסיקו לשתף איתם פעולה כי בסוף זה חוזר כמו בומרנג 2. שלמור בדרך לעשירייה השנייה עם כל הצער שבכך
  • 3.
    יחסוך המון כסף בהגשות לקאן חח (ל"ת)
    יאלה בזזים 26/10/2011 15:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משרד בהתרסקות (ל"ת)
    חבל על שלמור 26/10/2011 15:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה לפרייאר הבא שיטפל בהם! (ל"ת)
    ג 26/10/2011 14:38
    הגב לתגובה זו