פורמטים של דורי מדיה נמכרו ב'מיפ'

בין הסדרות של הקבוצה שנמכרו בפסטיבל שנערך החודש: 'חצויה' שמשודרת בהוט, טעות במספר של 'תנין הפקות' ותכנית נוספת שנמכרה לרשת CBS
דפנה פלס | (1)

פסטיבל מיפ-קום שהתקיים בתחילת החודש, הוביל לשיתופי פעולה בינלאומיים רבים. בין המשתתפים שקצרו פירות: קבוצת דורי מדיה שמציגה היום (יום ב') את המכירות הראשוניות שביצעה.

גורמים שונים שהשתתפו בפסטיבל, חששו כי המשבר הכלכלי העולמי ישפיע גם על רשתות הטלוויזיה בבואן לבצע רכישות חדשות - כפי שפורסם באייס.

למרות זאת נרשמו כאמור לא מעט הצלחות: החברה מכרה לאיטליה את עונות 1-3 של הסדרה 'חצויה', 'טעות במספר' נמכרה לערוץ מוביל בברזיל ופורמט נוסף המורכב מטלנובלה וקומדיה רומנטית, נמכר לCBS.

ויש גם אבק כוכבים: הפורמט האחרון צפוי להיות מפותח על ידי קריסטה וורנוף, תסריטאית ראשית שאחראית, בין היתר, ל'אנטומיה של גריי' ול'מכושפות'.

"אנו רואים במכירות האחרונות של 'חצויה' למדינות שונות בעולם הוכחה נוספת לחוזקו של המוצר המקורי", אמר היום נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, נדב פלטי,"העובדה שהמוצר נמכר למדינות מיבשות שונות מעידה על האפיל הבינלאומי שיש לסדרה, שחוצה גבולות ברמת התוכן".

פלטי הוסיף כי המכירה של 'טעות במספר' מעידה על כך שמדובר בשעשועון מבטיח שאף עתיד לקצור פירות במקומות נוספים בעולם.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כל הכבוד לתנין הפקות ! עושים חייל!!! (ל"ת)
    דניאל 24/10/2011 19:58
    הגב לתגובה זו