עתיד הפרסום על פי המאיה ו-R/GA
תחרות הפרסום ANDY AWARDS 2012 המנוהלת על ידי ארגון ה-Advertising club הודיעה על פתיחת מועד הגשת העבודות שייחתם ב-9 לינואר 2012. התחרות תעניק לעבודה הזוכה בתואר ה-GRANDY פרס של 50,000 דולר.
תחרות ה-ANDY Awards נוסדה ב-1964 על ידי 'מועדון הפרסום של ניו-יורק' ומוגדרת על ידי מארגניה כתחרות הפרסום 'הקשה בעולם'. בכל הקשור לענף הפרסום הישראלי מדובר בהגדרה מדויקת, שכן אף משרד מישראל לא זכה מעולם בפרס ב-Andy. התחרות כוללת 23 קטגוריות ביניהן: חדשנות, אירועים, גיימינג, אינטגרייטד, מובייל, דיגיטל וסרטוני פרסומת בדיגיטל.
לקראת התחרות שתתקיים ב-2012 חברו מארגני ה-Andy למשרד הפרסום R/GA מהמובילים בעולם בפעילות דיגיטל ואינטראקטיב (מחזיקה ב-3 סניפים, לונדון, ניו יורק וסאן פרנסיסקו ומגדירים עצמם כ'סוכנות לעידן הדיגיטלי'). R/GA הפיקה את הקמפיין המזמין משרדים להתחרות תחת הקונספט של תרבות המאיה. בנוסף לכך העבודה הזוכה בפרס ה-GRANDY תשמר בבונקר תת קרקעי לדורות הבאים.
נשיא התחרות יהיה בוב גרינברג מ-R/GA. השופטים בתחרות מגיעים ממשרדי פרסום מובילים כמו Wieden+kennedy, Mother, DDb worldwide, Droga 5, AKQA, CP+B ועוד.
- 2.שטויות, השאלה החשובה היא מה יעשה ספי שקד? (ל"ת)ש. סקד 25/10/2011 16:49הגב לתגובה זו
- 1.תשכחו מזה 24/10/2011 15:37הגב לתגובה זוממילא לאף שעומומון שעשו בישראל אין סיכוי בתחרות הזו