טים ספטמבר: גל עלייה ל'הארץ'

'הארץ' בזינוק של 46.5% בחשיפה לעומת אוגוסט; ספורט 5 עוקף את ONE לראשונה מזה חצי שנה. ולוח יד2 עם הנתון הגבוה שלו בחצי השנה האחרונה
משה בנימין | (7)

סקר טים לשיעורי הגלישה באינטרנט בחודש ספטמבר מציג עלייה בשיעורי החשיפה ל-12 אתרים (מתוך 24 המופיעים ברשימה שמפורסמת), ירידה בחשיפה ל-11 אתרים ואתר אחד שדורך במקום - תפוז.

6 האתרים המובילים את הרשימה לא זזו ממקומם לעומת חודש אוגוסט. במקום הראשון ניצב גוגל עם 92.9%, אחריו פייסבוק עם 71.3% ובמקום ה-3 You Tube עם 64.5% חשיפה (כל אחוז מציין כ-40 אלף גולשים). מקומות 3-6 מאוישים על ידי וואלה, במקום ה-4 עם 63.8%, ynet עם 58.6% ו-mako עם 36.2%.

למרות העובדה ש-6 האתרים שמרו על מובילותם חלה ירידה בשיעורי החשיפה של כולם. mako מציג בחודש ספטמבר את נתוני החשיפה הנמוכים ביותר שלו מזה חצי שנה.

במקום ה-7 ברשימת סקר טים נמצא אתר הלוחות יד2 שמציין את חודש ספטמבר לחיוב עם הנתון הגבוה ביותר שלו בחצי השנה האחרונה - 30.2%. הנתון הנמוך ביותר שלו בתקופה זו היה בחודש אפריל אז עמד 26%. אחריו בדירוג אתר השוואות המחירים 'זאפ', גם כן עם הנתון הגבוה ביותר שלו מזה חצי שנה - 29.4%. הנדנדה נמשכת במקום ה-9 בדירוג שם ניצב 'נענע 10' שמציג ירידה עם הנתון הנמוך ביותר שלו בחצי השנה האחרונה - 24.8%. האתר של בזק B144 סוגר את העשירייה הראשונה של סקר טים עם עלייה קלה בחשיפה ל-21.1% עומת חודש אוגוסט אז עמד על 20.9%.

בקרב על 'השורה התחתונה' בין האתרים הכלכליים מוביל כלכליסט עם 15.4% חשיפה, במקום ה-14 ברשימה, אחריו דה מרקר עם 14.8% חשיפה, הגבוה ביותר שלו ב-4 החודשים האחרונים. שלישי בדבוקה הצמודה של האתרים הכלכליים נמצא גלובס עם 14.6% חשיפה, גם הוא עם הנתון הגבוה ביותר שלו ב-4 החודשים האחרונים.

בגזרת אתרי הספורט, ONE נכנע לספורט5 לראשונה מזה חצי שנה. שני האתרים צמודים במקומות 17 ו-18 בדירוג טים עם חשיפה של 13.6% לספורט 5 ו-13.2% ל-ONE. ספורט 5 עם הנתון הגבוה ביותר שלו ב-4 החודשים האחרונים. אתר הארץ שעלה לפני מספר שבועות (במהלך ספטמבר) בגרסתו החדשה מציג את החשיפה הגבוהה ביותר שלו בחצי השנה האחרונה - 12.6%. עלייה משמעותית של 46.5% לעומת אוגוסט בו רשם חשיפה של 8.6% בלבד. 2 האתרים שסגרו את הרשימה של סקר טים הציגו שניהם את הנתונים הנמוכים ביותר שלהם בחצי השנה האחרונה: MSN ועכבר העיר עם 11.3% ו-9.2%, בהתאמה.

הסקר הנוכחי (ספטמבר 2011) הינו המדידה ה- 68 של סקר TIM והוא נערך בקרב מדגם של כ- 808 משתמשי אינטרנט (פרטים, גילאי 13+), בפיזור ארצי ומייצג באוכלוסייה היהודית בישראל.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    10/10/2011 17:26
    הגב לתגובה זו
    כמי שחי את עולם האינטראקטיב כ-6 שנים נמאס לראות מידי חודש את הבלופ הזה. דווקא בעולם היחיד שבו הכל מדיד החליטו לעשות מדגם מייצג של 808 משתמשי אינטרנט במקום לבוא ולהציג את התמונה המלאה!!! ,תנו לגמיוז להביא את הנתונים האמיתיים ואחרי זה ניראה מי גיבור גדול. הכותב לא נציג מחברת גמיוז ולא גיא שמחון חג שמח
  • כן, מחכים לכם כבר 4 שנים!!!!! (ל"ת)
    09/11/2011 15:12
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כל הכבוד נענע, הצלחתם להשאר מעל nrg !! (ל"ת)
    מנענע 10/10/2011 17:03
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    איש ספורט 10/10/2011 14:59
    הגב לתגובה זו
    אתר ספורט באינטרנט עם הרבה שטויות ודברים ירודים.
  • 2.
    שום הגיון 10/10/2011 14:56
    הגב לתגובה זו
    מטומטם בארץ..לא אולי - בטוח
  • 1.
    חן ליפון 10/10/2011 14:20
    הגב לתגובה זו
    בדיחה
  • "חן ליפון" 11/10/2011 10:32
    הגב לתגובה זו
    הוא מספק לו את התכנים?? אם כבר אמרת טימטום....