רייטינג

עם סיום הצום: רייטינג גבוה ל'קשת'

קשת העבירה ערב שידורים רגיל וניפקה נתוני רייטינג גבוהים. מאידך, בערוץ 10 השידורים התמקדו במלחמות יום כיפור וששת הימים, והרייטינג - בהתאם
אלכסנדר כץ | (2)

'קשת' זכתה אמש (יום שבת) לנתוני רייטינג מכובדים, אחרי סיומו של יום כיפור. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי תכנית האהבה 'שלוש' (קשת, ערוץ 2) הניבה 26.4%, ואילו הסדרה 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 28.7%.

מנגד, הסרט התיעודי 'בנהלל לא בוכים' (ערוץ 10) על מלחמת יום הכיפורים, קיבל 6.2%, ואילו הסרט 'אל המוות היישרנו מבט' (ערוץ 10) על מלחמת ששת הימים, הניב 5.1%.

'למה זה כל כך מסובך - בגידות' (קשת, ערוץ 2) עם 13.9%, 'גבוה וגרינבאום' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8.2%, ואילו הסרט 'מטריקס' (ערוץ 10) עם 3.7%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם 24.7%, 'המגזין' (ערוץ 10) קיבלה 8.3%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ל-1 09/10/2011 12:39
    הגב לתגובה זו
    זו המציאות האמיתית. תוכן עממי זוכה לרייטינג גבוה, תוכן איכותי זוכה לרייטינג נמוך יותר
  • 1.
    הרייטינג רק ממחיש לנו שאנו חיים במציאות מדומה (ל"ת)
    דודי 09/10/2011 11:23
    הגב לתגובה זו