נמצא מחליף לזהבית כהן: אהוד שפירא מונה ליו"ר קבוע של דירקטוריון פסגות
בלי לחכות רגע מיותר בית ההשקעות פסגות מודיע היום כי את מקומה של זהבית כהן יו"ר פסגות, עד אתמול, יתפוס ד"ר אהוד שפירא.
שפירא משמש כיום כדירקטור בבנק לאומי, לאחר ששימש כיו"ר הפניקס במשך כארבע שנים. קודם לכן עבד בבנק לאומי במשך 35 שנים, ופרש משם לאחר ששימש כמשנה בכיר למנכ"ל וממלא מקומה. לשפירא דוקטורט בכלכלה ומימון מאוניברסיטת ניו יורק, הוא נשוי ואב לשלושה, תושב תל אביב.
זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס ישראל, בעלת השליטה בפסגות, מסרה: "ד"ר שפירא הוא מהמנהלים המוערכים בשוק ההון הישראלי, איש עתיר זכויות, עם ניסיון רחב בניהול דירקטוריונים גדולים. אני בטוחה שתחת הנהגתו של שפירא, יוביל דירקטוריון פסגות את החברה לשגשוג ולצמיחה, תוך כניסה לתחומי פעילות חדשים והרחבת הקיימים".
שפירא אמר על רקע המינוי: "תפקיד הדירקטור בבנק לאומי הוא חשוב ומרתק, אבל האתגרים שעומדים בפני פסגות בשנים הקרובות יאפשרו להביא לידי ביטוי באופן יומיומי את הניסיון הרב שצברתי במשך יותר מ- 30 שנה בתחומי הבנקאות והביטוח, לטובת שגשוגה של פסגות".
- 4.חחח 04/10/2011 09:35הגב לתגובה זולוקחים מנכ" ל שכשל במקום אחד ושמים אותו במקום שני העובדים הטובים לא מקודמים כי " אין להם נסיון"
- 3.אין תחליף 04/10/2011 09:10הגב לתגובה זוירידת המחירים היא לא בגלל המחאה אלא בגלל ירידת מחיר החלב הגולמי אז היא לא צדקה? מלכתחילה אמרה שכולם יתנו כתף כל אחד בשרשרת אז זה לא מחאה ולא נעליים זה פשוט כלכלה . האם חשבתם שהם יורידו מחירים ויהיה להם הפסד? אידיוטים
- 2.כספית 03/10/2011 20:40הגב לתגובה זואל תנהג כזהבית שעשקה את עם ישראל לטובת קרן אייפקס . ותגיד לחבר סבר פלוצקר מידיעות אחרונות שהוא אחד משלהם וגם אותו קנו . אותה משפחה שלא קנו את אותו גביע קוטג' בגלל המחירים שזהבית כפתה היא התשובה להמון סימפטיה שיש לך לאחת שעשקה אותנו . סמפטיה אינטרסנטית גלויה לעין . צריך להעיף אותך מר פלוצקר אתה משלהם .
- 1.לכול אדם יש מחליף, אהוד שפירא נא להתנהג בהתאם (ל"ת)ניר 03/10/2011 18:34הגב לתגובה זו
- אתי 03/10/2011 21:15הגב לתגובה זוברוך בואך לקרן המושחתים

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה
אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן
אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים.
השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.
מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול
טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.
גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.
- כששמיים נסגרים: מתי מגיע פיצוי על ביטול טיסה?
- טסים לחגים? המדינות שכדאי לכם להמנע מהן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.