נייס ממשיכה להתרחב בארה"ב: חברה בת תספק לבנק הנקוק פתרונות למניעת הלבנת הון

הבנק בחר בנייס אקטימייז כספק יחיד על מנת להבטיח את מוכנות ההערכות הטכנולוגית
ערן צחי |

חברת הטכנולוגיה נייס ממשיכה להתפרס בארה"ב ומצרפת לקוח חדש: נייס אקטימייז, חברה בת של נייס מערכות, תספק לבנק הנקוק האמריקני פתרונות למניעת הלבנת הון והונאה ולניהול סיכונים אירגוניים.

הנקוק מצטרף לשורה של בנקים גדולים בארה"ב שבחרו בטכנולוגיה של נייס אקטימייז, לדוגמא: HSBC, סיטי וברקליס.

בנק הנקוק פורש את פתרונות נייס אקטימייז על מנת להתמודד עם הונאות הקשורות להעברות וסליקת כספים מקוונים ובמטרה למנוע הפסדים מראש.

החברה לא ציינה מהו ההיקף הכספי של העסקה.

מהחברה נמסר כי הפתרונות שאותם היא מציעה לבנק בהלבנת הון יתמכו בצירוף לקוחות ויאפשרו לבנק לבצע סינון ע"פ רשימות סנקציות ולנטר פעילות חשודה. כמו כן, הבנק החליט על בחירת ספק יחיד על מנת להבטיח את מוכנות ההערכות הטכנולוגית שלו בתקופה זו של צמיחה מהירה.

"נייס אקטימייז מכירה היטב את אתגרי הלבנת ההון וההונאה הייחודיים למוסדות פיננסיים מסדר גודל בינוני", אמר אמיר אורעד, נשיא ומנכ"ל נייס אקטימייז והוסיף "לנייס אקטימייז נסיון של יותר מעשור עם בנקים מבוססים וצומחים, המאפשר לחברה לספק ביעילות התמחות רחבה ועמוקה וכן את הפתרון המודולרי לו יזדקק בנק הנקוק עם המשך צמיחתו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.