שטראוס בעקבות תנובה: מוזילה את הגבינות הלבנות ב-12% ואת המילקי ב-8%
הקרב על החלב: בלי עיכובים מיותרים הודיעה אחר הצהריים חברת שטראוס על הוזלה של עד 12% במחירי גבינות לבנות והוזלה של 8% במחיר המילקי. זאת לאחר שמוקדם יותר היום
בהודעה על ההוזלה כתבה שטראוס: "בעקבות הורדת מחיר החלב הגולמי ב-1.8% ( 3.8 אגורות לליטר ), חברת שטראוס מודיעה על הורדה של 12% במחיר מוצריה בקטגוריית הגבינה הלבנה וכן על הורדת מחיר המילקי ב-8% כך שהמוצר יעמוד על מחיר של 2.06 לקמעונאי". ההוזלה תכנס לתוקפה כבר ביום רביעי הקרוב
לאחר השינוי צפויה גבינת סקי של שטראוס 500 גר' 5% שומן לעלות לצרכן 11.34 שקלים. זאת בעוד שגבינה לבנה של תנובה 500 גר' 5% שומן צפויה לעלות לצרכן לאחר ההוזלה 11.58 שקלים. מנגד, גביע גבינה של 250 גר' 5% שומן של שטראוס יקר יותר ועולה 6.42 ש' לעומת 6.33 ש' של תנובה.
יש לציין כי תנובה הוזילה גם שורה של מוצרי גבינה צהובה ואילו שטראוס הוזילו רק את הגבינות הלבנות של המותג סקי. כמו כן המילקי יוזל ב-8% למחיר 2.85 שקלים.
- 18.צריך לשווק עצמאי קפה ולמכור בארץ (ל"ת)רפי 03/10/2011 09:04הגב לתגובה זו
- 17.רפי 03/10/2011 07:40הגב לתגובה זוההפך הוא 100 ג' קפה בארופה עולה 40% פחות למה בארץ עלה הקפה בצורה דרסטיט למה??????????????????????????????
- 16.ראובן תושב הדרום 03/10/2011 03:08הגב לתגובה זוהיעד צריך להיות הורדת מחירים גורפת לרוחב כל המוצרים של 30% לפחות. בנוסף, גם רשתות השיווק צריכות להקטין את פער התיווך שלהם אשר מגיע במקרים רבים ל 50-100%. גם אחרי הורדת המחירים ב 30%, עדיין מחירי מוצרי החלב בארץ יהיו גבוהים בכ 50% בהשוואה למדינות אירופה כמו צרפת, ספרד, איטליה וגרמניה. לידיעתכם, המחיר שמשלמים המחלבות בארץ על ליטר חלב, גבוה רק באגורות בודדות ביחס למחיר שמשלמים מחלבות בארופה. כך שעדיין ריווחי החלבות ורשתות השיווק יהיו גבוהים מהמקובל בכלכלה תחרותית.
- 15.אבי 02/10/2011 23:00הגב לתגובה זוהיום שמתי לב בסופר שחלב בקרטו של יוטבתה (שטראוס) עולה 9.15 ₪ לעומת 5.1 ₪ חלב בקרטון של תנובה. רוב הצרכנים לא שמים לב . כמה עולה להוסיף 2 גרם סידן. חייבים לחוקק חוק שייש להדפיס את המחיר של החלב לסוגיו על הקרטון. מדובר בהטעייה שגובלת בגזל.
- 14.יוסי 02/10/2011 21:12הגב לתגובה זומעניין אותי למה הם חיכו שתנובה תוריד מחירים ורק אז הם נזכרו להוריד מחירים גם הם.הרי זה ידוע ששטראוס לא פחות יקרים מתנובה .
- 13.סקי לא טעימה בכלל (ל"ת)בן 02/10/2011 18:28הגב לתגובה זו
- 12.אחת שמבינה 02/10/2011 17:50הגב לתגובה זו3.5 שקל למילקי זה יקר מאוד, 8% עדיין לא מספיק., תמשיכו להוריד את המחירים ותנו לנו לאכול בכייף.
- יוסי א 03/10/2011 09:49הגב לתגובה זולהחרים את שטראוס שתחיה היא הצנע
- 11.גבי 02/10/2011 17:20הגב לתגובה זושהוחרמו או שיש ירידה במכירות שלהם כמו מילקי או גבינה אבל מחיר השוקו או הגבינה מלוחה ישאר גבוה!!! העם דורש צדק חברתי!
- 10.הרווחית של שטראוס 02/10/2011 16:58הגב לתגובה זוהרווחית שלה כפולה וההנחה שהיא נותנת הוא רק 1/2 משל תנובה. אם המשמעות היא שמוצריה יהיו יקרים יותר אזי ברור שתשלם מחיר.
- 9.על חשבוננו? (ל"ת)זה אומר שהם חגגו 02/10/2011 16:44הגב לתגובה זו
- 8.צריך לדבר עם טוני בלייר. (ל"ת)נפיח 02/10/2011 16:37הגב לתגובה זו
- 7.ר 02/10/2011 16:37הגב לתגובה זווכשיש חרם על תנובה הם מרוויחים יותר. אין ממש בהוזלה הקטנה שלהם, שיורידו מחיר על החלב והשוקו. ותראו את פער המחיר הסיטונאי, הרשתות כולל רמי לוי הצדקן דופקות 30% רווח על מוצרי חלב שגם זו סחיטה.
- 6.יוסי 02/10/2011 16:33הגב לתגובה זוהמחאה רק התחילה ורואים תוצאות מדהימות ! חייבים להמשיך את התנופה והדרך היא כניסה לפוליטיקה . זה הזמן ,עוד שנתיים - בחירות .
- חתיכת אידיוט 02/10/2011 16:56הגב לתגובה זוחייבים להמשיך בחרם יש להחרים כעת גם את הרכבת ואת חברת החשמל שזה בזיון לעם ישראל שיש חברות ממשלתתיות שממשיכות לחלוב מאתינו כספים! לא עוד!
- 5.ואני עוד זוכר איך מנכ" ל שטראוס ועופרה השתלחו! (ל"ת)יעקב 02/10/2011 16:21הגב לתגובה זו
- 4.נזכרה לחלק נדבות (ל"ת)את כבר פסולה בעיני ה 02/10/2011 16:19הגב לתגובה זו
- 3.היה להם ברירה ? 02/10/2011 16:11הגב לתגובה זווזאת שפירסמה את מילקי [אקי ] ממש מגעילה. הכל היה יקר גם הנשים הישראליות יקרות בארץ.
- 2.מה בקשר לקפה,שוקולד, סלטים (ל"ת)אזרח 02/10/2011 16:09הגב לתגובה זו
- 1.היא דווקא הייתה בסדר מההתחלה. (ל"ת)ירון 02/10/2011 16:09הגב לתגובה זו

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה
אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן
אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים.
השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.
מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול
טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.
גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.
- כששמיים נסגרים: מתי מגיע פיצוי על ביטול טיסה?
- טסים לחגים? המדינות שכדאי לכם להמנע מהן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.