שנה טובה: כמעט 30% להשקת 'שלוש'
עם סיום סוף השבוע הארוך מאד של ראש השנה, הישראלים חזרו לצפות במסך - ובעיקר בזה של 'קשת'. על פי נתוני רייטינג ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודית, שכוללים צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי השקת תכנית האהבה 'שלוש' (קשת, ערוץ 2) עם שרית גומז, מיה רובין וקים בוסי, הניבה נתון רייטינג גבוה מאד של 29.1%.
הפרק ה-13 בסדרה 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 28.9%, ואילו סדרת הדוקו 'למה זה כל כך מסובך' (קשת, ערוץ 2), שקשורה לתכנית 'שלוש', הניבה 18.1%.
מאידך, 'כאן גרים בכיף' (ערוץ 10), ש-2 פרקים שלה שודרו בפריים-טיים ברצף, הניבה 6.4% ו-7.1%. 'TLV עושים את תל אביב' (ערוץ 10) עם 3.1%נמוכים, והסדרה '2.3' (ערוץ 10) קיבלה 4.5%.
- 8.יליד הארץ 03/10/2011 14:34הגב לתגובה זומחזחקח הטלויזיה בארץ. אפשר לרשמו בספר הסיעים של גינס.
- 7.עם בוהה 03/10/2011 08:40הגב לתגובה זוזה קרוב לוודאי גם יביא רייטינג מרשים...
- 6.שי.ע 02/10/2011 19:21הגב לתגובה זותת רמה יותר גרוע מהרווק בערוץ 10
- 5.תוכנית לנשים בלבד (ל"ת)א 02/10/2011 17:28הגב לתגובה זו
- 4.חיכינו לאקט. (ל"ת)/ 02/10/2011 15:59הגב לתגובה זו
- 3.לא יאמן שהטמטום הזה הביא 30 אחוז (ל"ת)א 02/10/2011 11:23הגב לתגובה זו
- 2.לא משנה 02/10/2011 11:17הגב לתגובה זוזה עוד יירד, יש גבול לטמטום
- 1.לירן 02/10/2011 10:32הגב לתגובה זוכל תוכנית של קשת מגיעה ל30 אחוז?!?! באמת נראה לכם שאותה סדרה ברשת (שלא לדבר על ערוץ 10) הייתה מתקרבת לזה? אחרי י הנתון הגוכך של הגמר של מאסטר שף שבוע שעבר (חצי מהאנשים במדינה) כבר ברור לכולם שמשהו ממש ממש מושחת בשיטת מדידת הפיפל מיטר
- אפילו בקשת לא מאמינים (ל"ת)משה 02/10/2011 10:59הגב לתגובה זו
- אמיר 02/10/2011 10:37הגב לתגובה זוומחלקת השיווק והיח"צ שלה לא רואה ממטר את זו של 'רשת' וערוץ 10

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה
צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?
ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.
מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.
דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.
המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.
- אחרי הדוחות החזקים: הפועלים מגייס אגח קוקו
- הנוסחה של ידין ענתבי: המניה מזנקת ב-5%, הציבור מקבל 0% בעו"ש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל.