אולם מלא קירחים מקועקעים, איך תגיבו?
מקבץ TOP5 השבועי מס' 52. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: קרלסברג במהלך ןיראלי בבלגיה, טויוטה, העמותה נגד אלימות כלפי ילדים באירלנד, סיטרואן ומותג הלבשה תחתונה ברזילאי בכיכוב ג'יזל.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
IMAGINE טויוטה משיקה את ההיילקס החדש, מסתבר שהטנדר הזה הרבה יותר קשוח ממה שאתם מסוגלים לדמיין.
MOVIE
קרלסברג משיקים אמירה מותגית חדשה - "THAT CALLS FOR A CARLSBERG", קבלו את סרט ההשקה הויראלי.
GROW UP
סרט חדש, מדוייק ומטלטל של העמותה נגד אלימות כלפי ילדים באירלנד.
http://www.youtube.com/watch? TOO MUCH
סיטרואן משיקה את הדגם החדש בסדרת ה- DS החדשה שלה. הפעם מדובר ב- DS4 המשפחתית המעוצבת והייחודית שכנראה לא ממש מתאימה לכולם...
CHARM
מותג ההלבשה התחתונה הברזילאי HOPE בקמפיין חדש בכיכובה של ג'יזל שכולו שיר הלל לעוצמתו של ה"קסם הטבעי".
ניהול המדור על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 3.אודי 02/10/2011 22:22הגב לתגובה זואני משלם לכם משכורת כדי להעתיק לא להביא קמפיינים מחו"ל. עבדתם יפה עם טפחות עם קסטרו פעמיים אז יאללה לחזור לעבודה ואל תשכחו את הסיסמא שלי "אל תבזבזו זמן על חשיבה מקורית כי לא חסר ממי להעתיק"
- 2.מדהים שהמשרד הכי לא קריאיטיבי מגיש פינה כזו (ל"ת)מנו 02/10/2011 17:15הגב לתגובה זו
- 1.אייל 29/09/2011 13:07הגב לתגובה זו10 דקות צחקתי מזה. מהלך ענק