תקועים בסרט הלא נכון, אבל המסר עובר
פרסום יכול להפוך לדבר מאוד פשוט, ואם עושים אותו נכון ומדויק הוא בדרך כלל מצליח. אדלר חומסקי מוכיח את זה במהלך המעניין לעמותת 'עמדא' שפועלת למען חולי האלצהיימר בישראל. מה שהבינו באדלר חומסקי זה שקהל צריך להרגיש, לחוות ואז מטבע הדברים הוא גם יסכים. אם גורמים לו תוך כדי ל'היקלע' לתוך החוויה במניפולציה מחויכת שמתקבלת בהבנה קורים דברים טובים.
משרד הפרסום חבר לסינמה סיטי בגלילות ויחד הפיקו מהלך פרסומי להעלאת המודעות למחלת האלצהיימר המציינת בימים אלו שבוע מודעות למחלה. במהלך סוף השבוע, הפתיע המשרד את הצופים בבתי הקולנוע (10 אולמות) בסינימה סיטי בגלילות, והחליף בכל אולם את הסרט המוקרן אליו קנו הצופים כרטיס.
מטבע הדברים, הצופים החלו לבדוק אם הם טעו ונכנסו לאולם הלא נכון. דקה לתוך הסרט (השגוי לכאורה) הוחלף הסרט בשקופית מידע שהופיעה על המסך והתנצלה בפניהם, והסבירה שהטעות המכוונת נועדה להמחיש להם את תחושת הבלבול והדיס-אוריינטציה שחווים 100,000 חולי אלצהיימר בישראל מידי יום.
ההנעה לפעולה הייתה השלב הבא ובמקביל הוזמנו הצופים לתרום בו במקום, באמצעות הודעת אס.אם.אס, 10 שקלים לעמותה המסייעת לחולי אלצהיימר הישראלים. מעל עשרת אלפים צופים נחשפו לפעילות שהתקיימה בעשרה אולמות קולנוע ונמשכה לאורך כל סוף השבוע.
קרדיטים סמנכ"ל קריאטיב: טל ריבן קופירייטר: עידן לוי ארטדיירקטור: כרמית קן דרור תקציבאות: גלית סימן טוב הפקה: חברת דובדבן עורך: דניאל פרץ מרקיש לוקיישן: סינמה סיטי גלילות מנהל הקריאטיב: זיו מאירי
- 5.לא יותר מזה (ל"ת)מאולץ חברים 26/09/2011 21:53הגב לתגובה זו
- 4.מבריק! (ל"ת)יעל 26/09/2011 20:19הגב לתגובה זו
- 3.תום קוק 26/09/2011 17:10הגב לתגובה זואיזה יופי של רעיון מקסים
- 2.מקסים! שנון!! והכי חשוב עוזר למטרה חשובה! (ל"ת)מאיה 26/09/2011 16:58הגב לתגובה זו
- 1.(ל"ת)וכמה תרמו? 26/09/2011 16:40הגב לתגובה זו