עסקה בינ"ל: סדרה ישראלית תופץ בעולם

'ענני תקשורת' חתמה על עסקה עם ערוץ VOYAGE של רשת פוקס ונשיונל ג'אוגרפיק, להפקת סדרה על אוכל רחוב בעולם. את הסדרה מוביל ישי גולן
אלכסנדר כץ |

רגע לפני פתיחתו של פסטיבל מיפ בקאן בשבוע הבא, חתמה 'ענני תקשורת' על הפקת סדרה באנגלית ובצרפתית, בשיתוף עם ערוץ הטיולים הצרפתי VOYAGE, ששייך לרשת פוקס הבינ"ל ולנשיונל ג'אוגרפיק.

הסדרה בת 13 פרקים בני חצי שעה ובאיכות HD, תקרא Street food around the world ("אוכל רחוב סביב העולם"). להפקת הסדרה שותפה גם הקרן הממשלתית לסיוע להפקות של משרד התרבות הצרפתי - ה-CCN.

התכנית בהנחיית ישי גולן ('חטופים', 'שווקים') תבקר במדינות שונות בעולם ותציג את התרבות המקומית דרך אוכל הרחוב של אותה מדינה. את הסדרה יצרה ללי גורדון ומפיקה אותה תמר ברוש. את הסדרה יביים טל פיטל ואת תוכן הסדרה - שרה בייטל.

צילומי הסדרה החלו וצפויים להסתיים בסוף השנה האזרחית. היא מצולמת בערים שונות בהודו, תאילנד, וייטנאם, גיאורגיה, מקסיקו סיטי, הולנד, איטליה, מרוקו וצרפת, ואילו אחד הפרקים שישודרו בטריטוריות להן תימכר הסדרה, יעסוק בקולינריה שבחיפה ויצולם במסגרת פסטיבל החג של החגים.

הסדרה תופץ בערוץ VOYAGE למדינות דוברות הצרפתית ובאנגלית לערוצי תיירות, אוכל, איכות חיים ודוקו בעולם. בישראל, 'אוכל רחוב מסביב לעולם' תשודר באביב 2012.

אגב, הסדרה הבינ"ל הקודמת שהפיקה ענני תקשורת בהנחיית ישי גולן, שנקראה 'שווקים', נמכרה עד כה ל-113 מדינות.

מנהלת הפעילות הבינ"ל של 'ענני תקשורת', סיגל שלדג, מסרה: "אנחנו גאים להמשיך ולהפיק סדרות בינ"ל איכותיות. שיתוף פעולה זה עם VOYAGE מוכיח את המשך ההובלה של הטלוויזיה הישראלית בעולם בתחום הפקת סדרות לייף סטייל בינ"ל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה