מתחרה לערוץ 2? 'טיוי-קיישן' במלונות

מיזם ערוצי הטלוויזיה במלונות טיוי-קיישן חתם בתקופה האחרונה עם רוב רשתות המלונאות הגדולות. המודל העסקי: ברייק פרסומות בשידורים
כתבי אייס | (1)

מיזם מדיה חדש החל בצעדיו הראשונים: טיוי-קיישן (חיבור של 'טלוויזיה' ו'חופשה') הוא מיזם תוכן טלוויזיוני לאורחי המלונות בישראל, המשדר ערוצי סרטים ובידור באמצעות האינטרנט. לאחר השקה שקטה של שנה, הודיעו מנהלי המיזם כי חתמו עם רוב רשתות המלונות בארץ.

טיוי-קיישן הוקמה בעלות של כ-9 מיליון דולר ומשדרת היום בלמעלה מ-20 אלף חדרי בתי מלון. את המימון להקמת החברה ביצעו מספר משקיעים יהודים מצרפת.

נועם פאר, סמנכ''ל השיווק: "ערוצי טיוי-קיישן מהווים לפני הכל פלטפורמה בידורית חדשה ומשמעותית לנופשים בבתי המלון בישראל. פלטפורמה המאפשרת להם להינות ממיטב הסרטים החדשים והמובילים בעולם ומהסדרות הקומיות המובילות בישראל מבית קשת. למעשה ריכזנו וזיקקנו עבור הנופשים בבתי המלון את התכנים החדשים והטובים ביותר"

המודל העסקי של החברה מבוסס על ברייק פרסומות, אחת לשעה, שיוכנס בין השידורים. הברייק הוא קצר משמעותית מזה שבטלוויזיה המסחרית (4-6 דקות לשעה), ובכוונת החברה לשים לא יותר מ-3 מפרסמים בברייק. כמו כן, בניגוד לטלוויזיה המסחרית לא ישודרו בברייק קדימונים.

פאר: "מותגים מובילים יכולים וכבר מנצלים את הפלטפורמה הזו בכדי לקדם מסרים ותכנים פרסומיים בצורה חדשנית, ממוקדת, מדוייקת ואיכותית לקהלי מטרה נחשקים הנמצאים בסטייט אוף מינד נינוח ופתוח לקבל מסרים חדשים. מדובר ב-WIN-WIN SITUATION (למפרסם ולצופה)".

חברת ARANEO, היא חברת הזנק במקורה, מפתחת המערכת ובעלת המותג TVCATION. החברה פיתחה פטנט רשום המאפשר לשדר באמצעות האינטרנט משרת מרכזי אחד לשרתים הנמצאים בבתי המלון ברחבי הארץ ובעולם.

ערן ירום, מנכ"ל ושותף בחברה: "מקור הטכנולוגיה מבוסס על ניסיון הנרכש במהלך עבודתנו ב-NASA, והיא ומוגנת על ידי 57 פטנטים בינלאומיים. אנו ייחודיים בכך שאין צורך בממיר ליד כל מכשיר טלוויזיה, ולכן זה מוזיל את המערכת בצורה משמעותית והופך אותה לנגישה לרוב בתי המלון בעולם. בעתיד תאפשר המערכת ערוצים נוספים, משחקים אינטראקטיבים ופעילות אינטרנטית על גבי הטלוויזיה".

ARANEO פועלת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם השחקנים המובילים בתעשיית המדיה בישראל ביניהם: HOT, קשת, והאוזן השלישית. כמו כן משודרים סרטים חדשים של חברות ההפצה גדולות בארה"ב ובאירופה, עם ירידתם ממסכי הקולנוע ובמקביל ליציאתם ב-DVD. כלומר, עוד לפני שידורם בכבלים ובטלוויזיה.

הערוצים משדרים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע וכוללים 2 ערוצי סרטים (טיוי פאמילי ו-טיוי אקשן), ערוץ 'קשת' (טיוי קומדי) עם סדרות ותכניות של הזכיינית, וערוץ המידע (טיוי אינפו שמספק לאורחי המלון מידע וטריילרים של הסרטים המשודרים בערוצי השירות וכן הודעות בית המלון.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    צופה הדוק 26/09/2011 13:02
    הגב לתגובה זו
    האיש מבין מספר אחד במדיה בארץ !!! אין ספק שהוא ירים את זה הכי גבוה שאפשר וההצלחה של זה תיהיה בשמים ! בהצלחה נועם