גודל טקסט
זום
ניגודיות

פריגת משיקה שילוט חוצות מ-7 טון פירות

JWT ישראל ופרומרקט עומדים יחד מאחורי קמפיין שילוט החוצות הייחודי של פריגת במסגרתו הושקו 10 שלטי חוצות המורכבים מפירות בלבד
כתבי אייס | (15)

לקראת ראש השנה יוצאת חברת פריגת בקמפיין פרסומי ומחייה מחדש בדרך מעניינת את ענף שילוט החוצות המיושן. החברה משיקה ברכת שנה טובה על גבי שלטי חוצות המורכבים מאלפי קילוגרמים של פירות אמיתיים שנפסלו לשיווק ואינם ראויים למאכל. מאחורי המהלך הנאמד בהשקעה של כמיליון שקלים עומדים משרד הפרסום JWT ישראל וחברת הקד"מ פרומרקט. במסגרת המהלך יוקמו ברחבי הארץ 10 שלטי חוצות בגובה של עד 20 מטרים שיכילו כ-7 טון של פירות. שלט הדגל יוצב ביום ראשון במתחם קניון הזהב בראשון לציון ויורכב כולו מתפוחים ורימונים.

דורון ארד , מנהל השיווק של פריגת: "בחרנו לברך את הצרכנים שלנו ואת עם ישראל בדרך מקורית, מחויכת ומלאה בפירות - כמו שאנו אוהבים לעשות תמיד. הברכה של פריגת לשנה החדשה אינה רק שלט הפירות הגדול ביותר בישראל ומהגדולים בעולם, אלא אנו מזמינים את כולם להרים כוס מיץ לחיי השנה החדשה - שנה שמחה, אופטימית ועשירה בפירות".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    צדי 26/09/2011 12:08
    הגב לתגובה זו
    רעיון חזק ביותר
  • 12.
    ברי בשל 26/09/2011 10:36
    הגב לתגובה זו
    אין שום דרך למי שנוסע לראות את הפירות. גם ברמת היח"צ זה לא כזה רעיון ענק ולכן היח"צ לא יגיע לכל עם ישראל. מעל להכל, הבזבוז הנוראי. בקיצור, משרד שהתלהב מהרעיון של עצמו, בוודאי היה מודע לבעיות אבל מגניבותו חשובה לו יותר מהלקוח. ולגבי הלקוח, זה עלוב.
  • 11.
    תפרגנו , אחלה קמפיין על הקירות הכי יפים (ל"ת)
    טוק 26/09/2011 10:31
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    כולה תפוחים יא אמות , גבי חולה עליך (ל"ת)
    ברעם 26/09/2011 10:26
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    רונן 25/09/2011 19:26
    הגב לתגובה זו
    רעיון כלכך גרוע בימים של מחאה חברתית ללכת ולזרוק פירות על שלטי חוצות. עברתי היום ליד שלט כזה, כנראה שרק מנהל השיווק של פריגת שם לב לזה שיש שם פירות וזה עושה לו נפלאות לאגו שלו........ אין דבר כזה פירות שנפסלו למאכל. במקרה כזה שולחים אותם להאכלת בהמות (פרות, ספארי וכו') והאמת שבפריגת יודעים את זה ועושים את זה עם הקליפות של התפוזים אחרי שגמרו לסחוט אותם..... ככה זה שלמנהל השיווק אין הרבה ניסיון אבל הרבה אגו. ולא אני לא מכיר אותו אבל ממה ששמעתי, טוב שכך.
  • 8.
    הפירות נפסלו לשיווק 25/09/2011 16:20
    הגב לתגובה זו
    ולכן זה סתם דוחה לפרסם עם פירות רקובים
  • 7.
    מה לא ברור בפירות שנפסלו למאכל!!!! (ל"ת)
    חבורת סתומים 25/09/2011 16:17
    הגב לתגובה זו
  • אז יש בעלי חיים!! (ל"ת)
    גיל 25/09/2011 16:39
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    תקציבאית במשרד פרסום 25/09/2011 14:58
    הגב לתגובה זו
    השאלה "ומה נגיד לכול מי שיתלונן על הבזבוז המשוועה של אוכל??" יש דרכים אחרות להיות יצירתיים.
  • 5.
    עלו על קירות נור יש להם מלא כסף (ל"ת)
    גבי 25/09/2011 14:34
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    במקום לבזבז על שלט... שיתרמו לנזקקים (ל"ת)
    דורש צדק 25/09/2011 14:10
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דורון 25/09/2011 12:56
    הגב לתגובה זו
    כמה חוסר רגישות בתקופה כה רגישה לבזבז מזון על שלט פרסומת. הזמנה לכל הדמגוגים לצעוק יש ילדים רעבים וכד'. מי המשרד המטומטם שהציע את זה????
  • 2.
    רעיון מעניין אבל לא ברוח התקופה (ל"ת)
    25/09/2011 12:24
    הגב לתגובה זו
  • תתביישו (ל"ת)
    מלי 25/09/2011 15:16
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יהונתן 25/09/2011 12:21
    הגב לתגובה זו
    בשילוט התפוחים יראו קטנים כמו אפונים, לא תהיה לזה משמעות מלבד יח"צ, וניחוח ריקבון יעלה כשהפירות יתקלקלו