אליקים הרמן: ראובני פרידן העתיקו מאתנו

אליקים טוען שקמפיין קסטרו האחרון הוא העתקה של סרטון המשרד לחברת celio. זיו קורן בתגובה: "כל הקמפיינים שלנו הם הומאז' לעבודות של אליקים"
משה בנימין | (79)

לפני כ-4 שעות פורסם סטטוס בעמוד הפייסבוק של חברת האופנה סליו ישראל ובו נכתב: "הקמפיין החדש של קסטרו נראה לכם מוכר? בצדק!. הגברים של סליו ריחפו באוויר כבר לפני חצי שנה. למי ששכח, מוזמנים לצפות שוב בסרטון הפרסומת שלנו".

משרד הפרסום המטפל בתקציב celio אליקים-הרמן-נהרדעא טוען למעשה כי משרד הפרסום ראובני פרידן העתיק את הקונספט לפרסומת האחרונה של קאסטרו (צאו בעקבות החלומות שלכם) בו נראים דוגמני קסטרו מרחפים בין שמים לארץ מסרטון הפרסומת של הגברים המעופפים של סליו שעלה במהלך השנה האחרונה.

דני אליקים, מבעלי המשרד, אמר לאייס: "ראובני פרידן לא העתיק רק מאתנו, אלא גם מחו"ל. את הקמפיין הקודם לקסטרו הם העתיקו מקמפיין לחברת גז בחו"ל. הם לבטח יודעים אלו פרסומות עלו לאויר ומה קורה בשוק אבל הצליחו למרוח את הלקוח שלהם. הפעם נחצו הקווים והם העתיקו אחת לאחת את הפרסומת אשר הפקנו עבור CELIO".

המשנה למנכ"ל 'ראובני פרידן IPG', זיו קורן, אמר בתגובה לדבריו של אליקים, כי "השנה אנחנו עוקבים אחרי משרד הפרסום אלייקים-הרמן-נהרדעא, משרד הפרסום הטוב בעולם ואחד הטובים בישראל המהווה עבורנו מודל לחיקוי ומקור השראה. הקמפיינים האחרונים של ראובני פרידן הם כל כולם הומאז'ים לעבודה יוצאת הדופן שנעשית שם. בשנה הקרובה צפויות עוד הרבה עבודות בהשראת אליקים הרמן, ואנו צופים שזו מגמה שתתפשט בכל העולם".

בתגובה לכך אמר אליקים לאייס: "זיו קורן יודע לכתוב יפה, מאוד אפילו, אבל תסריטים הוא לא יודע לכתוב ולא יודע לייצר. אולי הוא בנה על זה שאף אחד לא יראה ולא ישים לזה לב אבל עכשיו זה נחשף".

לא ניתן להתעלם מהעובדה שיש דמיון בין 2 הסרטונים. שניהם לפניכם, תחליטו אתם האם מדובר בהעתקה.

סרטון סליו מאת אליקים-הרמן-נהרדעא

סרטון קאסטרו האחרון מאת ראובני פרידן

תגובות לכתבה(79):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 67.
    השואל 28/09/2011 18:03
    הגב לתגובה זו
    איזה בכירים אתם...
  • 66.
    יוסי 25/09/2011 16:49
    הגב לתגובה זו
    דני אליקים וגולן נהרדה אנשים מגעילים , שעושים עוקצים למדיה על בסיס קבוע , וגונבים כסף . כל החברות ראו הוזהרתם , לא ישלמו לכם !!!
  • 65.
    ראובן 25/09/2011 16:04
    הגב לתגובה זו
    ועוד בתגובה כל כ"כ מלוטשת וקריאטיבית אז כנראה שהוא מרגיש סוג של איום מהמשרד השני. במילים אחרות - מקאן ואדלר לא היו מגיבים ככה.אבל ככה זה כשאתה קטנטן.
  • מניסיון אני יכולה להעיד שיש לזיו איבר קטן. (ל"ת)
    אחת שיודעת 31/05/2013 18:04
    הגב לתגובה זו
  • 64.
    אחת שיודעת 25/09/2011 14:35
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת החדשה של קסטרו בכלל וזיו קורן בפרט מעידים על הגאונות שמובילה משרדים כמו ראובני פרידן... אליקים הרמן מי????
  • 63.
    עודד שמואלי 25/09/2011 13:10
    הגב לתגובה זו
    אפקטיביים עאלק
  • 62.
    מהענף 25/09/2011 11:52
    הגב לתגובה זו
    לא מספיק שלקחת שתי פרסומות - סליו ודיאט קוקה קולה וחיברת אותן בחוסר מקוריות מהמם. השחצנות שלך כנגד משרד אחר לא מכבדת את המשרד שלך והענף שבו אתה עובד. פירגון זה לא הצד החזק הא?.....הייתי מוודאה שלא אתה תיתן את התגובות לעיתונאים פעם הבאה - קצת ענווה לא תזיק לך.
  • 61.
    משוגעת 25/09/2011 10:51
    הגב לתגובה זו
    שתי הפרסומות קלישאתיות לאללה. סליו בטוח העתיקו בעצמם. קסטרו- מנסים לקחת בעלות על סאונד,אורבן,אהבה, רחוב, שלום, מלחמה ועכשיו גם על מראה הבייסיק של הפרסומת ויוצאות להן קלישאות שמדברות רק למי שממש לא מבין עניין-אולי זה מה שצריך במקרה הזה. .
  • למי את קוראים בדיוק ולאן? אתם מאמינים לעצמכם? (ל"ת)
    משוגעת 2 25/09/2011 10:59
    הגב לתגובה זו
  • 60.
    זקן השבט 25/09/2011 10:28
    הגב לתגובה זו
    אנשים קופצים באוויר זה רעיון קריאיטיב ותיק מאד. עמינח עשו את זה לפני 15 שנה. אז תרגיעו עם גניבת הקונספט. הוא לא חדשני. הביצוע של ראובני, לעומת זאת, מאד יפה.
  • 59.
    זיו מלמן 25/09/2011 10:08
    הגב לתגובה זו
    ביוטיוב. מראה בדיוק מה העתיקו ואיך. http://www.youtube.com/watch?v=32m8NIC69pk
  • 58.
    מי שחושב שזאת העתקה לא מבין קריאטיב (ל"ת)
    נטע 25/09/2011 09:40
    הגב לתגובה זו
  • 57.
    יפעת 24/09/2011 19:52
    הגב לתגובה זו
    והפרסומת של סליו יותר יפה
  • 56.
    פידל קסטרו 24/09/2011 19:25
    הגב לתגובה זו
    זה חלק מהאסטרטגיה העסקית
  • 55.
    מיכאל 24/09/2011 18:07
    הגב לתגובה זו
    וכמובן בעלה של אחת היפות - גלית גוטמן
  • לא אותו אדם (ל"ת)
    נטע 25/09/2011 09:46
    הגב לתגובה זו
  • 54.
    מיצי 24/09/2011 16:14
    הגב לתגובה זו
    קסטרו מתיימרים לפנות לקהל מגניב קולי וצעיר, הפרסומות האחרונות שלהם ניסו (ולפעמים הצליחו ) להיות כאלה, סליו הם לקהל בוגר יותר של גברים. לפיכך - זה לא אמור להיות קולי או בקצה משום בחינה. זו בהחלט תעודת עניות לראובני פרידן, שעשו פרסומת חסרת מעוף ( יחסית ) לקהל שלהם, ועוד יותר מזה, שהשתמשו ברעיון זהה, שנעשתה לפרסומת אופנה לפני כמה חודשים. חבל שזיו קורן לא משקיע בפרסומות שלו כמו בתשובות שלו.
  • 53.
    זיוה - ארקיע 24/09/2011 16:09
    הגב לתגובה זו
    http://www.youtube.com/watch?v=MmoB-G6BLOM
  • 52.
    גרינגו 24/09/2011 14:37
    הגב לתגובה זו
    משרד קטן, הייתי אומר קטנטן שיוצא עוד יותר קטן. אם אני הייתי תובע או מבקש להלבין משרדים אחרים שהעתיקו קונספטים שלמים של המשרד שלי הייתי מתעסק מבוקר ועד ליל רק בזה. התנהגות של משרד אווילי דני אליקים - יצאת גמד! תתעסק ביצירה,בעבודה ולא בשטויות המעידות על שעמום רב!
  • 51.
    אפי 24/09/2011 11:32
    הגב לתגובה זו
    אפי פלטינום בקטגורית העתקת פרסומות לאורך תקופה ארוכה ובנית מותג פיקטיבית ללקוחות. אחר כך יעשו מצגת לאפי מההעתקות ויאללה לתאילנד בושה וחרפה לענף שככה נשמעים מנהליו. פתיחת פה וקשקשנות במקום עבודה יצירתית שתכבד את ההזדמנות שניתנת. תתביישו
  • 50.
    23/09/2011 18:23
    הגב לתגובה זו
    הקונספט מאחורי הקמפיין של קסטרו לכן הוא יצא אידיוט אז יש קצת דמיון ויזואלי אבל הקונספט שונה לחלוטין דני, אם אתה רוצה להגן על העבודה שלך תדבר אסטרטגית, תראה במה הקונספט דומה.. מה הייתה האסטרטגיה מאחורי הקמפיין שלכם. כי כרגע, אין דמיון
  • 49.
    ג'אמפינג מקס 23/09/2011 18:03
    הגב לתגובה זו
    כמה מלאות עצמית...
  • 48.
    דרור קליר 23/09/2011 17:10
    הגב לתגובה זו
    מר, קורן.... זו לא בושה להודות בטעות ובהעתקה..... מה עובר עליך.????.. שיצאה ממך כזאת תגובה..... אותי לא הצחקת..... אם אני הייתי מבעלי קסטרו הייתי דורש שיפטרו אותך......
  • 47.
    פרי מוס 23/09/2011 16:59
    הגב לתגובה זו
    זיו היה פרח פרסום והפך לעוד פרסומאי שמלא בעצמו. חבל
  • 46.
    כולם מעתיקים מכולם ככה זה בביצה הסרוחה הזו (ל"ת)
    קוקה קולה שוקו יטבתה 23/09/2011 16:04
    הגב לתגובה זו
  • 45.
    מישה 23/09/2011 13:26
    הגב לתגובה זו
    כמי שמכיר אותו היטב האיש לא נותן לעובדות לבלבל אותו - כבר שנים הוא סובל מארשת חשיבות שאין ביינה למציאות דבר ספיחי מגלומניה - משרד שאף פעם לא התרומם אולי בעזרת הפרשה הוא מנסה למנף
  • 44.
    המרוענן! 23/09/2011 13:09
    הגב לתגובה זו
    חשיבה עם מעוף תרתי משמע! פיצח את השיטה איך להגיב באופן ציני והלא מתחסד לבכיינות הקורבנית של...גנבו לי, רמסו לי, הרסו לי! הפרסום של היום זקוק לאנשים כמוך.
  • אחד ודי! 25/09/2011 16:21
    הגב לתגובה זו
    ודומיו. ולראובני רק אומר: קסטרו-בקרדי בריזר, טפחות-קמפיין אמריקאי, קסטרו - חברת הגז הבריטית, קסטרו-סליו. יותר מדי חשדות, פחות מדי תשובות לעניין. ולגבי אליקים, בחייך, תעשה קריאיטיב ידברו עליך.
  • 43.
    נראה טוב 23/09/2011 12:29
    הגב לתגובה זו
    התצלום מוריד לו איזו 5 שנים מהגיל האמיתי. נראה בקושי בן 65. שאפו לצלם.
  • 42.
    זה בסדר להעתיק :) (ל"ת)
    יובל 23/09/2011 12:07
    הגב לתגובה זו
  • 41.
    חפשו היטב,בטח גם הם העתיקו ממישהו (ל"ת)
    קופי מייקר 23/09/2011 10:15
    הגב לתגובה זו
  • 40.
    אורן 23/09/2011 09:37
    הגב לתגובה זו
    שעבד במשרד הזה מאחורי בית הכנסת הגדול, שעשה בעיקר מודעות לוח וקמפיינים לאגד ?!
  • 39.
    איב 23/09/2011 00:02
    הגב לתגובה זו
    באחד השיר באנגלית ובשני הוא בצרפתית...
  • 38.
    פסוקו של יום 22/09/2011 22:35
    הגב לתגובה זו
    אני לא אתפלא אם הם שיתפו פעולה בכל הקרנבל התקשורתי הזה. בכל מקרה התגובה של קורן קורעת. ובטוח מקורית.........
  • 37.
    דנה 22/09/2011 22:29
    הגב לתגובה זו
    התגובה של זיו קורן הורסת! השאלה היחידה שלי היא האם זהו זיו קורן בעלה של גלית גוטמן, או שיש שני יצורים מופלאים העונים לאותו השם? וגם האם הו מחפש ארטית לראובני, כי הייתי עובדת תחתיו. אופס, אלה היו שתי שאלות...
  • 36.
    אחד בשם כולם 22/09/2011 22:20
    הגב לתגובה זו
    זה שהוא בנאדם. בנאדם טוב לב. התגובות פה היו עושות לו עוול אם הן לא היו מטעם אליקים, זרמון, או כל מיני אנשים שלאורך השנים לא עמדו בסטנדרטים שלו קודם כל כבנאדם.
  • 35.
    התגובה של קורן יותר טובה משני הקמפיינים. (ל"ת)
    22/09/2011 22:13
    הגב לתגובה זו
  • 34.
    יוסי 22/09/2011 22:02
    הגב לתגובה זו
    בסך הכל תגובה מצחיקה (ומקורית סוף סוף) לטענה שחוקה ומגוחכת.
  • 33.
    אלעד רגב 22/09/2011 21:46
    הגב לתגובה זו
    יודע שהוא בחיים לא היה עושה משהו לא ישר. אם הוא אומר שזה ככה - תאמינו לו. הוא היה מעדיף להוריד לעצמו ביצה, מלהגיד דבר שקר. מניסיון.
  • מכיר 23/09/2011 10:12
    הגב לתגובה זו
    הוא היה מעדיף להוריד לך ביצה מאשר להגיד דבר שקר.
  • ספי 22/09/2011 22:40
    הגב לתגובה זו
    אתה צודק, הבעייה שגם אליקים חושב שהוא צודק מה שמבלבל אותו לגמרי. קורן אחד הנקיים בתעשייה מטונפת.
  • 32.
    ביצועיסטית מתוסכלת 22/09/2011 21:31
    הגב לתגובה זו
    אז בשביל מה ללמוד עיצוב 4 שנים? גמני יכולה להיות "ארטית"!
  • מותק, בשביל להעתיק צריך ללמוד (ל"ת)
    בצלצל 24/09/2011 23:03
    הגב לתגובה זו
  • 31.
    גלעד 22/09/2011 21:26
    הגב לתגובה זו
    אילו הייתי לקוח של ראובני פרידן, אחרי שאיך שזיו קורן הגיב, הייתי עוזב את המשרד!!!
  • 30.
    יודע דבר 22/09/2011 21:22
    הגב לתגובה זו
    המיניות נוזלת מהטקסט של זיו קורן שבטח בטוח שהוא מה זה מגניב. אותי זה מגעיל
  • 29.
    יונית לא לוי 22/09/2011 21:02
    הגב לתגובה זו
    אליקים הרמן בסך הכל מנסים לעשות יחצ וקופה על הגב של ראובני. אין כל חדש תחת השמש זו טקטיקה ידועה ואפקטיבית. בעבר נעשו עשרות קמפיינים עם אנשים עפים באוויר. את חלקם גם אליקים ראו כשחשבו על הקמפיין של סליו. לפחות המסרים של קסטרו צאו לרחובות בעבר וצאו להגשים את החלומות עכשיו בהחלט מקוריים ומעוררי השראה. אגב אני לא מטעם וגם לא מתלהבת מהקמפיין של קסטרו אבל לפחות להבדיל מסליו יש בו רעיון חזק. התגובה של קורן לעומת זאת יוצאת דופן. סוף סוף מישהו שעונה באומץ ובשכל ולא איזה אין תגובה פחדנית או הסבר צדקני. זהו.
  • 28.
    שי 22/09/2011 20:55
    הגב לתגובה זו
    זו התגובה הכי מקורית שראיתי בחיים
  • 27.
    דה מן 22/09/2011 20:50
    הגב לתגובה זו
    עשו את זה באופנה קודם לכן - לה קוסט בחו"ל, אפילו נעלי גלי בארץ, ועוד. שום דבר גאוני. קצת פדיחה לקסטרו לעשות את זה כשכבר סליו עשו את זה בארץ. זה הכל.
  • 26.
    22/09/2011 20:43
    הגב לתגובה זו
    אבל התגובה שלך קרעה אותי...
  • 25.
    אין מה להגיד תגובה גאונית (ל"ת)
    שרון 22/09/2011 20:41
    הגב לתגובה זו
  • 24.
    לידיעת זיו: בתמונה אליקים מתקשר אלי.. (ל"ת)
    מרגול 22/09/2011 20:01
    הגב לתגובה זו
  • אליקים מלחיץ! הוא יושב בלובי של מכון ליווי? (ל"ת)
    פחדן 22/09/2011 20:49
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    גדעון שילוח 22/09/2011 19:58
    הגב לתגובה זו
    והתגובה הצחיקה אותי מאוד..
  • 22.
    שונית 22/09/2011 19:50
    הגב לתגובה זו
    קודם סרט הצמר, ועכשיו הוא יכול להפוך את זה עד מחר - אבל גם שם וגם שם דוגמנים, קופצים באויר בהילוך איטי. בפרסומת שנעשתה לפני כמה חודשים. זיו חכם על דני אלייקים וחלש בקריאיטיב
  • התמונה של דני אליקים נראית כמו תחקיר כלבוטק (ל"ת)
    רפי גינת 22/09/2011 19:59
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    ערן 22/09/2011 19:36
    הגב לתגובה זו
    והדבר הראשון שאמרתי לזוגתו.... זה לא הקמפיין של סליו?
  • 20.
    תגובה גאונית (ל"ת)
    אילן 22/09/2011 19:25
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    קולגה 22/09/2011 19:18
    הגב לתגובה זו
    קמפיין מצויין ותגובה גאונית
  • מבינה 23/09/2011 00:16
    הגב לתגובה זו
    איך מסביר קורן שתי העתקות רצופות לשני קמפיינים למעט התגובה השחצנית, צינית משהו.. סביר להניח שאת הקמפיין הבא הוא כבר לא יעתיק.
  • 18.
    שושי 22/09/2011 19:14
    הגב לתגובה זו
    מה שלא מונע את העובדה שהקריאיטיב שלהם חרה, קודם סרט הצמר, ועכשיו קסטרו הזה, שגם אם הוא לא העתקה הוא חרה סרט. זה שהוא יודע לענות לא הופך את קורן לקריאיטיב טוב
  • 17.
    לפסטיבל קאן, למרות 22/09/2011 19:11
    הגב לתגובה זו
    שאודי נגד זה. הם בטוח יזכו בזהב בדיירקט
  • 16.
    קוסמו 22/09/2011 19:01
    הגב לתגובה זו
    תגובה שחצנית המאפיינת את האיש הנבוב הריקני והמוכשר בתחומו. חטא היוהרה הרים ראשו שוב.... ייקח זמן עד שהוא יבין את זה אבל יומו בוא יבוא כמו לכולנו. ולגופו של עניין - כולם מעתיקים מכולם...אף אחד פה לא המציא את הקונספט הזה...זה עובד כמעט בכל תחום ולכן יצוץ מידי פעם.
  • 15.
    זיו קורן יצא מלך (ל"ת)
    דורון טל 22/09/2011 19:01
    הגב לתגובה זו
  • יצא ציני וזחוח. גמד ציני וזחוח (ל"ת)
    יודע דבר 22/09/2011 21:24
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    הריב בין השניים שווה רק בשביל התגובה (ל"ת)
    המטורפת של קורן. ענק 22/09/2011 18:42
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    פלצנית 22/09/2011 18:37
    הגב לתגובה זו
    לייק הלו?! זה פאשן ! ובפאשן אין יותר מידי מרחב לתמרון הכל נראה דומה
  • 12.
    איזה תגובה אינטליגנטית! (ל"ת)
    איריס 22/09/2011 18:32
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    עדי 22/09/2011 18:20
    הגב לתגובה זו
    התגובה של קורן היא הדבר הכי יצירתי שקרה בענף המשמים הזה השנה
  • 10.
    גוג ומגוג 22/09/2011 18:16
    הגב לתגובה זו
    הריי ברור שבסרטון של סליו הם באמת עפים, ובקסטרו קופצים בטרמפולינה. אליקים צריכים להתגאות שהם אכן הצליחו לגרום לדוגמנים שלהם לעוף.
  • 9.
    זיו קורן תעשה לי ילד (ל"ת)
    גלית 22/09/2011 18:10
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    קול המפרסם 22/09/2011 18:02
    הגב לתגובה זו
    זה חוק אצלו
  • 7.
    להלהלנד 22/09/2011 18:02
    הגב לתגובה זו
    לא יכולה לסבול את זיו אבל הוא קרע אותי מצחוק עם התגובה שלו!!!
  • 6.
    מגיבה 22/09/2011 18:02
    הגב לתגובה זו
    והמקור אפילו יותר חכם וטוב
  • 5.
    המשרד הקיקיוני הזה חיפש יחצ וקיבל מכת מחץ (ל"ת)
    אלייקים ברמן 22/09/2011 17:58
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איזה תגובה של מלך (ל"ת)
    נדב פישמן 22/09/2011 17:56
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תגובת השנה (ל"ת)
    נוגה 22/09/2011 17:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    התגובה של ראובני קורעת! זה קריאייטיב טופ (ל"ת)
    אלה 22/09/2011 17:50
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איציק 22/09/2011 17:49
    הגב לתגובה זו
    הם פשוט העתיקו מלקוסט: http://lapubquetuveux.over-blog.com/article-17538875.html
  • עמית 22/09/2011 18:52
    הגב לתגובה זו
    שני המשרדים לא מקוריים.