מאכילים אותנו: ברייק 'קולינארי' במאסטר
אתם מביאים את הרייטינג, קשת מביאה את האוכל ואת הפרסומות. זכיינית ערוץ 2 מתכננת ברייק פרסומות ייחודי המוקדש כולו למזון ומשקאות במהלך גמר 'מאסטר שף' במוצ"ש הקרוב.
הברייק שיקרא "ברייק הארוחה המנצחת" (שם זמני) ידמה ארוחה בת 6 מנות: אפרטיף, חטיפים, ראשונה, עיקרית, קינוח וקפה. לפני כל שלב בארוחה תעלה שקופית ולאחריה יעלו עד 3 פרסומות מאותה הקטגוריה. בסה"כ אנחנו צפויים להיחשף בברייק הנושאי למספר שנע בין 12 ל-18 פרסומות, שיעמדו בממוצע על כ-30 שניות לכל ספוט.
בנוסף לברייק הארוחה הנושאי ישודרו בתוכנית הגמר שתעמוד על כשעתיים ורבע ברייקים נוספים של פרסומות ולקראת ההכרזה על המנצח ברייק הזהב של 'לאומי דיגיטל' מקבוצת לאומי. הברייק נרכש בעלות של 250 אלף שקל באמצעות מקאן דיגיטל. לאומי רכשה כבר בעבר את ברייק זהב, בעונה הראשונה של 'נולד לרקוד'. בעונה שעברה של 'מאסטר שף' נרכש ברייק הזהב על ידי יופלה, אף היא מטופלת בקבוצת מקאן.
- 3.אילן 22/09/2011 22:03הגב לתגובה זודפקו אותנו בצפייה
- 2.אני מקווה שיש לקסטיב בסוף הברייק/ארוחה (ל"ת)תנועת הצופים 22/09/2011 15:10הגב לתגובה זו
- 1.למה זה מגיע לנו 22/09/2011 14:33הגב לתגובה זועוד לא הבינו שככל שדוחזסים יותר ויותר פרסומות בברייק כך אנו זוכרים הרבה פחות מה רצו להגיד לנו.
- אני אגיד לך מה.... 22/09/2011 15:24הגב לתגובה זולמי שמתכנן את המדיה... אין להם שמץ איך עובד הזיכרון ואיך שיבוץ של פרסומות משפיע על זכירות ושליפה מזיכרון... ככה כל הענף שלנו פועל. בורות בורות בורות... אבל היי... מישהו יודע לעשות מזה כסף
- קו-מדיה 22/09/2011 18:03דופקים קופה?זה העיקר