להתעורר ליד קלוני: לך אין מזל כזה
מקבץ TOP5 השבועי מס' 51. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: איקאה מצאה לגברים חדר לשחק בו, סמארט בקמפיין TV ראשון, ג'ורג' מסיינפלד בקמפיין לארנק של גוגל, סרטון פרודי על הGMAIL של ענקית החיפוש וסרטון לבנק נורווגי בכיכובו של ג'ורג' קלוני.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
BIG במסגרת השקה מחודשת של הסמארט בארה"ב, החליטה החברה לעלות בקמפיין טלוויזיוני ראשון. אז איך משיקים רכב קטנטן במדינה שבה דווקא הגודל קובע? בדיוק כך... MANLAND לפעמים יש רעיונות שאתה לא מבין איך לא חשבו עליהם קודם. מי מאיתנו, הגברים, לא מכיר את תחושות השיעמום, חוסר העניין ולעיתים קרובות הייאוש שמתלוות לסיבוב קניות עם האישה? באיקאה אוסטרליה הבינו את זה ופתחו "ג'ימבורי" לגברים, הנשים מפקידות את הבעלים בכניסה ונהנות מקניות ללא הפרעות. BOYFRIEND סרטון פרודי שמציג שאלה מעניינת על שירות הדואר של גוגל. איך היית מתייחסת ל- GMAIL אם הוא היה הופך ל- GMALE? GEORGE גוגל משיקה את הארנק הסלולרי ומגייסת את ג'ורג' קונסטנזה, הקמצן האולטימטיבי. נחכה ונראה איך הדברים יתפתחו, בנסיון הקודם שנעשה ע"י מייקרוסופט שגייסה את סיינפלד עצמו כפרזנטור התוצאה הייתה מאכזבת ביותר.
מייקרוסופט וסיינפלד: LUCK קמפיין חדש ל- DnB, הבנק המוביל בנורווגיה, בכיכובו של ג'ורג' קלוני. למעטים מאיתנו יש הרבה מזל בחיים, לאחרים כדאי להמשיך ולחסוך.. http://www.youtube.com/watch?
ניהול המדור על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 2.ראובני ממש השתלטו על הסוף שבוע הזה (ל"ת)23/09/2011 11:11הגב לתגובה זו
- 1.קופי 22/09/2011 13:45הגב לתגובה זוכבר שנים שהם משעממים את כולנו, אפקטיביים עאלק