צלמי iPhone? עצבו לאבסולוט בקבוק

אבסולוט מצאה דרך פשוטה ויצירתית לחבר מיליוני צרכנים, חובבי צילום ב-iPhone למותג הוודקה הבינלאומי באמצעות השקת אפליקצייה חינמית
משה בנימין |

אחת לתקופה מוצאת חברה כזו או אחרת דרך פשוטה וחכמה למנף לטובתה התנהגות צרכנים. אבסולוט עושה את זה כעת עם ניצול חכם לטובתה של מיליוני התמונות המצולמות מידי יום באמצעות אייפונים מסביב לעולם, ויותר מזה, 'מנחיתה' את מותג הוודקה שלה בדיוק על הצומת של שימוש גובר והולך של צרכנים באפליקציות תמונות שצצות כמו פטריות, צורך עז בשיתוף והשפיץ האומנותי של עיצובי הבקבוקים.

מותג הוודקה הפופולרי מזמין צרכנים לקחת חלק בעיצוב בקבוקי הוודקה באמצעות אפליקצייה אפל חדשה. קמפיין הפרסום של אבסולוט ממותג מזה שנים דרך העיצוב הויזואלי המשתנה של בקבוק המשקה וכעת יוכלו צלמים חובבים, מחזיקי iPhone להשתתף אינטראקטיבית.

האפליקציה (חינמית) מציגה למשתמשים בקבוק וודקה חלק, נטול תמונה. המשתמשים יוכלו להזרים תמונות שצולמו באייפון וקטעי סאונד ובשילוב תכני הגולשים אבסולוט תגבש יצירת אומנות מתמשכת.

גולשים יוכלו בנוסף להעלות את תמונותיהם לגלריה של אבסולוט באתר absolutblank.com וכמובן, גם לשתף בפייסבוק. מארק המילטון, מנהל השיווק הגלובלי של אבסולוט: "האפליקצייה החדשה מאוד חדשנית וממכרת לא פחות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה