TV

גדעון משיק תערוכה: הקולגות מפרגנות

ענף הפרסום ולא מעט פנים מוכרות מענף התקשורת, הגיעו לחלוק כבוד לגדעון עמיחי בפתיחת התערוכה המלווה את צאת ספרו 'מסע יצירתי'. היינו שם - צפו
משה בנימין | (14)
הפרסומאי גדעון עמיחי השיק ביום חמישי האחרון את פתיחת התערוכה שלו בגלריה דניאל ברוטשילד. התערוכה המלווה את צאת ספרו 'מסע יצירתי' סיפקה סיבה טובה למפגש פסגה של ענף הפרסום ולא מעט בכירים ובכירים לשעבר בענף התקשורת. ושמות לא חסר: בין האורחים היו אלכס גלעדי, רני רהב, ראובן אדלר, אורי שנער, אלדד וינברגר, ערן גפן, משה אבגי, רענן סעד, דדי צוקר, אריאל פרידן, יוחנן צנגן, צביקה פיק, גיא בר, ינון לנדנברג, מירן פחמן, גיא פורה, ישי קרני ועוד.

Daniel Gallery from Gil lupo on Vimeo.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    צליל בר אור 29/09/2011 13:57
    הגב לתגובה זו
    של אנשים מלוקקים שהקשר בינם לאמנות אינו קיים. גידעון אמיחי איש שטלטן כוחני ומגעיל. בטחח את התגובות המפרגנות הוא כתב לעצמו.
  • 9.
    איש מוכשר! (ל"ת)
    וימותו הקנאים! 19/09/2011 18:30
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    האמת היא ש.. 19/09/2011 17:16
    הגב לתגובה זו
    ם הקטנים האלו, הלא מסופקים, הלא נחמדים שיצוצו מהחורים כדי לזרוק בוץ, נו מה שעושה לכם טוב. תאהבו אותו או לא, עמיחי הקפיץ את הענף לליגה אחרת של מקצוענות
  • 7.
    רועי 19/09/2011 14:49
    הגב לתגובה זו
    אוהב אותך הרבה
  • 6.
    צ 19/09/2011 13:52
    הגב לתגובה זו
    לא מסוגלים לפרגן. האיש יחיד בדורו, מוכשר בצורה בלתי רגילה, וראה זה פלא, גם בן אדם. אז חברה תתעשתו, תנו כבוד לאיש ופועלו. כולכם הרי הושפעתם ולמדתם לא מעט ממנו
  • 5.
    רונית 19/09/2011 12:47
    הגב לתגובה זו
    לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא ולא. פעם ראשונה שספר לא שווה את הכסף ששילמתי עליו. כך חולפת תהילת עולם.
  • אילנה שמול 20/09/2011 10:16
    הגב לתגובה זו
    שרק אם אתה באמת אוהב את עצמך, את היותך אדם, רק אז אתה מסוגל - כמוך - לאהוב את רעך. יש מצב שהספר לא מצא חן בענייך רונית. אבל, מה לגבי זה שיש השפעה חוזרת לכל אנרגיה שאת שולחת החוצה ממך? ותהילת עולם של מי חולפת? פרגון זה חשוב, זה מביא עוד מהטוב לחייך. שנה טובה. שנת אהבה.
  • אבל הספר רע. מה לעשות (ל"ת)
    רון 29/09/2011 14:11
  • 4.
    קולגה 19/09/2011 12:15
    הגב לתגובה זו
    גדעון כבר לא רלוונטי, אז הוא מוציא ספר. ילד הפלא של הפרסום שבמשך 10 שנים היה מודל לניהול קריאייטיבי מגלה היום בצער שהוא כבר לא משחק במגרש ויש מוצלחים וטובים ממנו. לקוחות כבר לא אומרים היום "תעשה לי כמו גדעון" אלא יש כאן דור חדש של מפרסמים ופרסומאים. לקוחות ותיקים כמו אורנג' ודפי זהב הפנו לו גב אחרי קמפיינים שאמנם זכו בפרסים אבל לא הביאו מכירות ותדמית. למזלו הוא מליונר, אבל כסף זה לא הכל בחיים. אתה לא שווה כלום אם אתה מחוץ למשחק.
  • 100 אחוז צודק (ל"ת)
    רונן 29/09/2011 14:01
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לשכנה של גדעון, איפה את רוצה שנפגש? (ל"ת)
    העיתונאי משה בנימין 19/09/2011 12:02
    הגב לתגובה זו
  • בחדר של הזבל (ל"ת)
    19/09/2011 19:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גדעון גאון פרסום (ל"ת)
    שרית 19/09/2011 11:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שכנה של גדעון עמיחי 19/09/2011 11:16
    הגב לתגובה זו
    אני שכנה של גדעון, פעם הייתי. פגשתי אותו פעם למטה בחדר הזבל, בדיוק בא לו קריאייטיב