יצאנו לדרך לפני קצת יותר משנה והנה הגענו ל-TOP5 מס' 50. מה שאומר שאנחנו מצד אחד זקנים יותר ומצד שני, יותר אופטימי, שיצא לנו לצפות ב-250 פרסומות מעולות מסביב לעולם שאספו עבורנו יהב דרייזין ואנשי ראובני פרידן IPG.
השבוע מדור משובח במיוחד עם נייקי בקו נעליים חדש בהשראת הסרט המיתולוגי 'בחזרה לעתיד', קוקה קולה זירו, מותג הבירה הארגנטיאני שלא עושה חשבון ANDES, טויוטה ואולד ספייס.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן AND
קמפיין חדש לקוקה קולה זירו מוכיח שלא תמיד נכון "להסתפק בחלקך", וממחיש את כוחה הגדול של מילה קטנה...AND
FUTURE
כבר יותר מעשרים שנה עברו מאז "חזרה לעתיד 2", אבל הבאזז סביב נעלי הנייקי העתידניות שהוצגו בסרט לא דעך. אינסוף קבוצות ועצומות קראו לנייקי לייצר את הדגם המדובר ונייקי רמזה כי אכן היא תייצר את הדגם ב- 2015, ממש כמו בסרט.
לפני כשבוע החלו להופיע ברשת מס' טיזרים סביב הנעל, בליווי המוזיקה שכולנו זוכרים וכך נולד אחד מהמהלכים השיווקיים המבריקים של המותג.
בשיתוף עם העמותה לחקר מחלת הפרקינסון שהוקמה ע"י מייקל ג'יי פוקס ייצרה נייקי 1500 זוגות נעליים שעומדים למכירה פומבית ב- EBAY, כל ההכנסות יועברו לחקר המחלה.
קטע מהסרט המקורי: טיזר ראשון: מייקל ג'יי פוקס: הפרסומת: FAMILY
טויוטה מרחיבה את משפחת המכוניות ההיברידיות שלה ועושה זאת בסרט מוזר להפליא.
CAPTAIN
סרט חדש בסדרת הנונסנס של OLD SPICE.
TIME
עיתוי זה הכול בחיים, גם במותג הבירה ANDES הבינו את זה והפכו את תוויות המוצרים לסנסור טמפרטורה שמודיע לך מה הרגע המתאים ביותר לשתות.
ניהול המדור על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן