TOP5

חוגגים 50, וחוזרים לעתיד עם דוק ומרטי

אחרי יותר מ-250 פרסומות מעולות מסביב לעולם לאורך שנת פעילות, TOP5 של אייס וראובני פרידן חוגג 50. לכבוד המאורע קבלו מקבץ משובח במיוחד
משה בנימין | (3)

יצאנו לדרך לפני קצת יותר משנה והנה הגענו ל-TOP5 מס' 50. מה שאומר שאנחנו מצד אחד זקנים יותר ומצד שני, יותר אופטימי, שיצא לנו לצפות ב-250 פרסומות מעולות מסביב לעולם שאספו עבורנו יהב דרייזין ואנשי ראובני פרידן IPG. השבוע מדור משובח במיוחד עם נייקי בקו נעליים חדש בהשראת הסרט המיתולוגי 'בחזרה לעתיד', קוקה קולה זירו, מותג הבירה הארגנטיאני שלא עושה חשבון ANDES, טויוטה ואולד ספייס. * לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן AND קמפיין חדש לקוקה קולה זירו מוכיח שלא תמיד נכון "להסתפק בחלקך", וממחיש את כוחה הגדול של מילה קטנה...AND FUTURE כבר יותר מעשרים שנה עברו מאז "חזרה לעתיד 2", אבל הבאזז סביב נעלי הנייקי העתידניות שהוצגו בסרט לא דעך. אינסוף קבוצות ועצומות קראו לנייקי לייצר את הדגם המדובר ונייקי רמזה כי אכן היא תייצר את הדגם ב- 2015, ממש כמו בסרט. לפני כשבוע החלו להופיע ברשת מס' טיזרים סביב הנעל, בליווי המוזיקה שכולנו זוכרים וכך נולד אחד מהמהלכים השיווקיים המבריקים של המותג. בשיתוף עם העמותה לחקר מחלת הפרקינסון שהוקמה ע"י מייקל ג'יי פוקס ייצרה נייקי 1500 זוגות נעליים שעומדים למכירה פומבית ב- EBAY, כל ההכנסות יועברו לחקר המחלה. קטע מהסרט המקורי: טיזר ראשון: מייקל ג'יי פוקס: הפרסומת: FAMILY טויוטה מרחיבה את משפחת המכוניות ההיברידיות שלה ועושה זאת בסרט מוזר להפליא. CAPTAIN סרט חדש בסדרת הנונסנס של OLD SPICE. TIME עיתוי זה הכול בחיים, גם במותג הבירה ANDES הבינו את זה והפכו את תוויות המוצרים לסנסור טמפרטורה שמודיע לך מה הרגע המתאים ביותר לשתות. ניהול המדור על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    17/09/2011 12:06
    הגב לתגובה זו
    ענק!!!!!
  • 2.
    ל-1: סמנכ"לי השיווק אשמים! (ל"ת)
    15/09/2011 13:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    15/09/2011 13:14
    הגב לתגובה זו
    אז למה רוב התוצרים שלכם כל כך מביכים?