פרס האמי לפרסום הולך לאמינם וקרייזלר
תחרות האמי 2011 (תתקיים ב-18 לספטמבר) הכריזה על הפרסומת של קרייזלר בכיכוב הראפר 'אמינם' כזוכה ל-2011. משרד הפרסום ווידן+קנדי (Wieden + Kennedy) שעומד מאחורי הפרסומת השלים עם זכייה זו רצף של 3 שנים כפרסומת הזוכה באמי. בדרכה לזכייה בתואר המכובד גברה הפרסומת של קרייזלר על 5 פרסומות נוספות שהיו מועמדות יחד איתה. בפרסומת של קרייזלר (נקראת בשם "Born of Fire") קשרה חברת המכוניות ה'כל אמריקאית' את סיפור המותג שלה יחד עם זה של העיר דטרויט בה נולד וגדל הראפר אמינם, והפועלים קשי היום החיים בה. הפרסומת בת 2 הדקות בוימה על ידי סמואל באייר ומקדמת את דגם ה'קרייזלר 200' תוך כדי שירת הלל לעיר דטרויט ושאיבת השראה מתושביה. אחד מבכירי קבוצת קרייזלר ציין לאור הזכייה כי "Born of Fire" הייתה עבורנו יותר מפרסומת ל'קרייזלר 200'. היא הייתה ההמנון שלנו וסימנה למעשה את חזרתם של המותג והחברה לכותרות". במשרד הפרסום ווידן+קנדי דווקא קיבלו את הזכייה בהפתעה וציינו כי לא היו בטוחים האם פרסומת שאינה נשענת על הומור תוכל לזכות בתואר. ווידן+קנדי שזכו באמי בשנתיים האחרונות עבור פרסומת 'אולד ספייס' (2010) ו'קוקה קולה' (2009) גברו השנה על פרסומות למותגים 'אמריקן אקספרס' (קונאן אוברייאן), 'סובארו', 'אולד ספייס' (פרסומת נוספת של המשרד שהתמודדה), 'ניסאן' ו'מקדונלד'ס'. מבט ברשימת המועמדים ממחיש עד כמה תעשיית הרכב בעלת משקל דומיננטי בשוק הפרסום האמריקאי עם 3 מותגי רכב מתוך 6 מועמדים. הפרסומת הזוכה של קרייזלר אמריקן אקספרס סובארו אולד ספייס ניסאן מקדונלד'ס
- 7.אח קונאן, קונאן התגעגעתי אלייך ינעל אבוק Yes! (ל"ת)14/09/2011 13:41הגב לתגובה זו
- 6.מקדונלד'ס- אדיר. היחידה שצפיתי פעמיים (ל"ת)קיפוד 14/09/2011 13:26הגב לתגובה זו
- 5.14/09/2011 12:54הגב לתגובה זוהייתה צריכה לזכות, פשוט פרסומת מעולה
- 4.ואני אומר שיעשו גרסה עם סבלימינל ופונטו 98 (ל"ת)14/09/2011 12:53הגב לתגובה זו
- 3.אמינם כבר מזמן מעבר לשיא (ל"ת)קנייה ווסט 14/09/2011 12:52הגב לתגובה זו
- 2.14/09/2011 12:49הגב לתגובה זוהייתי מעתיק אותה אחד לאחד לכל מקום בעולם
- 1.14/09/2011 12:43הגב לתגובה זוהיה לנו פה בישראל רבע מהיכולת של הפרסומאים בארה"ב מצבני היה טוב הרבה יותר