סקר טים לחודש אוגוסט מציג מגמה מעורבת בחשיפה לאתרי האינטרנט בישראל. 11 אתרים ברשימת 25 האתרים שמפרסם הסקר רשמו ירידה, מנגד 12 אתרים רשמו עלייה בשיעורי החשיפה ו-2 אתרים הציגו נתונים זהים לאלו מחודש יולי.
6 האתרים הראשונים ברשימה שמרו על אותו המקום בדירוג לעומת חודש יולי. את הטופ 5 מרכיבים עדיין 3 האתרים הבינלאומיים: גוגל במקום ה-1 עם חשיפה מדווחת של 93.4% מהגולשים, פייסבוק במקום ה-2 עם 73.6% חשיפה ו-YouTube עם חשיפה של 67.9%.
במקומות 4 ו-5 נמצאים היריבים הוותיקים, וואלה ו-Ynet (בהתאמה) עם חשיפה של 65.5% ו-59.5%, בהתאמה. בהשוואה לחודש יולי רשם וואלה ירידה מזערית, לעומת זאת Ynet רשם עלייה של כ-4%. במקום ה-6 ברשימה אתר האינטרנט mako מבית זכיינית הטלוויזיה קשת מציג את אותם הנתונים מודש יולי עם 37.2% חשיפה.
האתרים הכלכלי גלובס רשם עלייה בעוד דה-מרקר הציג נתון זהה לזה של חודש יולי ואתר כלכליסט רשם ירידה, עם זאת הוא עדיין ממוקם במקום הראשון בתחרות הפנימית בין האתרים הכלכליים. גלובס עלה מחשיפה של 11.6% ביולי ל-12.2% באוגוסט וממוקם במקום ה-19 ברשימה. דה מרקר הציג נתונים זהים לאלו של חודש יולי עם 13.4% חשיפה והוא ממוקם במקום ה-15 בדירוג. כלכליסט רשם ירידה של כ-10% מ-15.6% ל14.1% וניצב במקום ה-14 בדירוג.
בגזרת הספורט: אתר ONE רשם עלייה של כ-10.7%, מ-12.1% ביולי ל-13.4% באוגוסט. אתר ספורט 5 רשם אף הוא עלייה של כ-7.5% לעומת חודש יולי. ONE ממוקם במקום ה-16 בדירוג וספורט 5 במקום ה-18 בדירוג.
אתר השוואות המחירים זאפ רשם עלייה של כ-11% בחשיפה לעומת חודש יולי ל-29.1% חשיפה וניצב במקום ה-7 בטבלת חודש אוגוסט. לוח יד2 ואתר נענע 10 רשמו אף הם עליות קלות ודורגו במקומות 8 ו-9. אתר rest שרשם בחודש שבר את הזינוק הגדול ביותר (זינק ב-37%) איבד כ-20% בשיעורי חשיפה וירד 8 מקומות בטבלה מ-15 ל-23.