יזם אמריקאי רוכש 10% מ-The Wall
איש העסקים מיכאל מלכה רוכש 10% ממניות משרד הפרסום The Wall לפי שווי חברה של 10 מיליון שקלים. משרד הפרסום הצעיר בבעלות רון שדה, עידו ברקן וניסן לרידו הוקם בפברואר 2011, ועל לקוחותיו נמנים: 'יורוקום', 'מנורה מבטחים', 'הכרם סטולי וגראנטס', 'באייר', 'החברה להגנת הטבע' ועוד. מלכה, השותף הנכנס במשרד הפרסום פעיל בשוק הנדל"ן בארה"ב ובבעלותו מספר נכסים, כמו כן הוא מחזיק בבעלותו חברות אפנה. לפני כשנתיים הקים מלכה בישראל את רשת מכוני הטיפוח והיופי 'הפי-האוור'. The Wall בבעלות רון שדה, עידו ברקן וניסן לרידו עוסקת בפרסום עם דגש על מדיה חדשה ופיתחה טכנולוגיות ייחודיות להפצת סרטונים ופרסומות ברשתות חברתיות, באמצעות מובילים חברתיים בגילאי 19 ומעלה. עם כניסתו של מלכה מצהירה החברה כי היא מתכננת להשיק את מוצריה כבר השנה גם בארה"ב ובאירופה. מיכאל מלכה מסר: "במשך 20 שנה למדתי את הרגלי הצריכה של הקהל האמריקאי ועל סמך ניסיון זה, אין לי ספק שטכנולוגיה כפי שפותחה במשרד תשתלב היטב במערך הפרסום של חברות רבות שירצו להגיע ללקוחותיהם באופן מפולח ודרך המלצות חברים". רון שדה מנכ"ל The Wall מסר: "אנו מברכים על כניסתו של מיכאל לחברה ובטוחים כי הניסיון העצום אותו הוא מביא, לצד ההשקעה הכספית המהותית יתרמו לנו רבות בחדירה לשוק האמריקאי".
- 2.דני פלד 12/09/2011 13:33הגב לתגובה זובתקופה כלכלית קשה שכזאת השקעה אינה טריוויאלית. כן ירבו
- 1.יח"צ זול (ל"ת)בעלות של מיליון דולר 12/09/2011 13:07הגב לתגובה זו