250 א' ש' לברייק הזהב ב'מאסטר-שף'

את הפרסומת שלפני ההכרזה על הזוכה בתחרות האוכל של 'קשת', רכשה חברת 'לאומי דיגיטל'. בעונה הראשונה רכשה 'יופלה' את ברייק-הזהב
אלכסנדר כץ |

'לאומי דיגיטל' רכש את ברייק הזהב בגמר 'מאסטר-שף' שישודר ב-24 בספטמבר בשידור חי. החברה תשלם על ברייק הזהב 250 אלף שקלים.

בברייק הזהב, הפרסומת היחידה שמשודרת לפני רגע ההכרזה על הזוכה בעונה השנייה של 'מאסטר-'שף', תשודר גרסה מיוחדת של קמפיין 'הארנק הדיגיטלי' של לאומי דיגיטל, מקבוצת לאומי.

הקמפיין ממחיש פעולה של העברת כסף בסלולארי מאימא הנמצאת בסידורים לבנה, ששכח את הארנק ונמצא עם אחיו בגלידרייה מרוחקת. הצופה עוקב אחר הארנק במסעו אל הילדים עד לפתרון המתבקש.

הברייק נרכש בעלות באמצעות משרד הפרסום 'מקאן דיגיטל'. לאומי רכשה בעבר את ברייק זהב בעונה הראשונה של 'נולד לרקוד'. בעונה הראשונה של 'מאסטר-שף' רכשה 'יופלה' את ברייק-הזהב.

העונה השנייה של 'מאסטר-שף' שהחלה בסוף יוני, מנפקת עד כה רייטינג ממוצע של 30.1%, עוד לפני השלבים המכריעים שהם תכניות רבע הגמר, חצי הגמר והגמר עצמו כמובן. מדובר על ממוצע הגבוה ב-2 נקודות רייטינג מהממוצע של השלבים המקבילים בעונה הקודמת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה