לאומי קארד צוחקים אתכם, לא עליכם

חברת האשראי יוצאת במהלך דיגיטלי בו צוות של שחקנים מוכרים יהפכו פוסטים אישיים של גולשים למערכוני סטנד-אפ, שישודרו ב-LIVE בפייסבוק
כתבי אייס | (4)

חברת האשראי לאומי קארד השיקה לאחרונה מהלך דיגיטלי חדשני תחת השם 'של מי הבילוי הזה', במסגרתו יוזמנו לקוחותיה לפרסם פוסט על חוויית בילוי בלתי נשכחת שעברו. הסיפורים המעניינים ביותר יומחזו ב-LIVE על ידי שחקנים מוכרים ויהפכו לסרטונים הומוריסטיים אישיים שישודרו בפייסבוק וביו טיוב. כל הסיפורים שיומחזו יועלו לגלריית סרטונים, ויועמדו להצבעת הגולשים. הסרטון שיזכה לכמות ההצבעות הגדולה ביותר בשילוב החלטת השופטים, יזכה בחבילת VIP זוגית להופעה של רד הוט צ'ילי פפרס בלונדון. הקמפיין של לאומי קארד יצא לדרכו אתמול (יום ד') וגולשים הוזמנו לפרסם פוסטים אישיים על חוויית בילוי והמעניינים מביניהם יומחזו לסרטונים בסגנון התכנית "של מי השורה הזו". השחקנים שיובילו את המהלך הם חברי קבוצת "פרוביזורי" - תומר שרון, אלון נוימן, משה פרסטר, יעל לונטל, ענבל לורי וערן איווניר. הגולשים שנבחרו יקבלו הודעת SMS שמזמינה אותם להיכנס בשעה מסוימת, בין התאריכים 11-12.9, לאתר ייעודי בו ישודרו הסרטונים בשידור חי. במקביל, הסרטונים האישיים יעלו אוטומטית גם על ה- WALL של הגולש בעמוד האישי שלו בפייסבוק. את המהלך יזמה לאומי קארד כחלק מהשקת "מתחם הבילויים המפנק" - אתר סחר המאפשר רכישה מקוונת של הטבות בתחומי התרבות, הבילוי והפנאי.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    הגורו 12/09/2011 21:40
    הגב לתגובה זו
    הלוואי וכל השוק היו מקצוענים כאלו- לא מתפשרים על איכות
  • 3.
    (ל"ת)
    מה עם לינק? 09/09/2011 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חיים 08/09/2011 20:37
    הגב לתגובה זו
    תורידו עמלות תביאו יותר לקוחות.
  • 1.
    אנון 08/09/2011 18:14
    הגב לתגובה זו
    אולי תביאו פעם רעיון מקורי במקום להעתיק קמפיינים זוכי פרסים מארה"ב?