מקבץ TOP5 השבועי מס' 49. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור: קמפיין לחברת אוטובוסים דנית, צ'יפוטלה, טרנד פרסומות ה'ספין אוף' על יוקר המחיה בישראל, קמפיין נורות חסכויות ופולקסוואגן ג'טה.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן DRINK
קמפיין חכם של חברת אוטובוסים דנית לקידום שירות ההסעות הליליות שלה.
הסרט מראה איך אתם נראים כשאתם שיכורים לעומת איך שאתם חושבים שאתם נראים. כדאי להיכנס לאתר שם תוכלו לראות גרסא מעניינת יותר של הסרט בעזרת "משקפי שיכרות":
START
קמפיין חדש לצ'יפוטלה, רשת מזון מהיר של גריל מקסיקני. הרשת מאמינה שמזון מהיר לא חייב להיות תעשייתי, ולטענתה מקפידה על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי עבודה ידידותיים לסביבה. שימו לב לפסקול שעושה חידוש מקסים ל- Scientist של קולדפליי.
TREND
השפעתה של המחאה החברתית מגיעה גם לעולם הפרסום. בימים האחרונים אנו רואים יותר ויותר פרסומות של מותגים מובילים שהופכות לפלטפורמה ויראלית להעברת מסרים חדשים. במקרים מסויימים המסרים מכוונים כנגד המותג עצמו.
תנובה - לגדול על חשבון הישראלי: מרגול "מגייסת" את המפגין המיליון: H&M מקדמת את ההפגנה הגדולה: מחאת המחירים של הרשתות הגדולות: FAMILY
סרטון לג'טה החדשה של פולקסוואגן שמציג את החוויה ממכונית משפחתית מזווית חדשה.
NASTY
דרך מעניינת לשכנע אותנו לעבור לנורות חסכוניות...
ניהול המדור על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן