TOP5

קאנטרי-קולדפליי ודאחקת מגה-שופרסל

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מהעולם. השבוע במדור, ויקי כנפו מגלה את האמת, קמפיין הפליצות הגדול ותמונות קשות מהשירותים
משה בנימין | (3)

מקבץ TOP5 השבועי מס' 49. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור: קמפיין לחברת אוטובוסים דנית, צ'יפוטלה, טרנד פרסומות ה'ספין אוף' על יוקר המחיה בישראל, קמפיין נורות חסכויות ופולקסוואגן ג'טה.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

DRINK קמפיין חכם של חברת אוטובוסים דנית לקידום שירות ההסעות הליליות שלה. הסרט מראה איך אתם נראים כשאתם שיכורים לעומת איך שאתם חושבים שאתם נראים. כדאי להיכנס לאתר שם תוכלו לראות גרסא מעניינת יותר של הסרט בעזרת "משקפי שיכרות":

START קמפיין חדש לצ'יפוטלה, רשת מזון מהיר של גריל מקסיקני. הרשת מאמינה שמזון מהיר לא חייב להיות תעשייתי, ולטענתה מקפידה על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי עבודה ידידותיים לסביבה. שימו לב לפסקול שעושה חידוש מקסים ל- Scientist של קולדפליי. TREND השפעתה של המחאה החברתית מגיעה גם לעולם הפרסום. בימים האחרונים אנו רואים יותר ויותר פרסומות של מותגים מובילים שהופכות לפלטפורמה ויראלית להעברת מסרים חדשים. במקרים מסויימים המסרים מכוונים כנגד המותג עצמו.

תנובה - לגדול על חשבון הישראלי:

מרגול "מגייסת" את המפגין המיליון:

H&M מקדמת את ההפגנה הגדולה:

מחאת המחירים של הרשתות הגדולות: FAMILY סרטון לג'טה החדשה של פולקסוואגן שמציג את החוויה ממכונית משפחתית מזווית חדשה. NASTY דרך מעניינת לשכנע אותנו לעבור לנורות חסכוניות...

ניהול המדור על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    holed 08/09/2011 15:01
    הגב לתגובה זו
    בקמפיין צ'יפוטלה עושה לא אחר מאשר ווילי נלסון, האיש והשאכטה
  • 2.
    אצלנו גם מי שלא משתכר נראה ככה (ל"ת)
    08/09/2011 13:10
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    08/09/2011 13:06
    הגב לתגובה זו
    שר את השיר הרבה יותר טוב מכריס מרטין