BDA PROMAX העולמי יקיים כנס בישראל

לראשונה יתקיים כנס הפרומו בישראל, בשיתוף עם 'קשת'. לי האנט, מבכירי אנשי הטלוויזיה בעולם, יגיע לרגל האירוע ב-22 בספטמבר להרצאת אורח
אלכסנדר כץ |

איגוד BDA PROMAX העולמי, בשיתוף עם זכיינית ערוץ 2 'קשת', יקיים לראשונה כנס בישראל. PROMAX BDA הכריז על קיום הכנס לאחר שנים בהן מתקיים באופן מסורתי הכנס העולמי בארה"ב וכנס אזורי באירופה. כנס הפתיחה יתקיים ב-22 בספטמבר.

כנס הפתיחה ייקרא Tel-Aviv Creative Clinic. בכנס ייקחו חלק כ-20 מחלקות פרומו בערוצי הברודקאסט וגופי השידור השונים בארץ, בהם 'קשת', 'רשת', ערוץ 10, ערוץ 1, חברת הלוויין yes, חברת הכבלים HOT, ערוץ 9 ועוד.

להרצאת אורח יגיע לי האנט, מבכירי אנשי הטלוויזיה בעולם. האנט נחשב למומחה מוביל בתחום תכנון וקידום המדיה, והרצאותיו מבוקשות ברחבי העולם. בין לקוחותיו נמנים FOX , DISCOVERY, DISNEY, ABC, COMEDY CENRTAL ועוד.

היוזמה היא תולדה של תכנון ממושך בשיתוף עם 'קשת' במטרה למקצע ולחבר את התעשייה בישראל לתעשייה העולמית.

PROMAX BDA מקיים מדי שנה את הכנס המקצועי הגדול מסוגו בעולם בתחום קידום תכניות, תכנון ושיווק מדיה. האיגוד שנוסד בארה"ב ב-1956 מאחד את אנשי המקצוע של זרועות הקידום בגופי השידור בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט וחברים בו מעל 3,000 גופי שידור המגיעים מ-70 מדינות. במסגרת הכנסים מתקיימת מדי שנה גם תחרות הנחשבת ל"אוסקר של הפרומו" בארצות הברית ובאירופה.

בשנים האחרונות צברה ישראל הישגים בינ"ל בענף הפרומו במסגרת תחרות BDA PROMAX השנתית בניו-יורק. בכל שנה זוכות מחלקות בערוצים השונים בפסלוני זהב, כסף וברונזה. ביולי האחרון זכתה 'קשת' ב-2 פרסים: זהב לפרומו של 'עובדה' וברונזה ל'טלוויזיה במיטבה'. HOT עם פסלון כסף עבור 'חצויה' וזהב עבור 'מחוברים', yes בפסלון זהב על המשחק 'השועלים' וכסף על 'שני גברים וחצי', 'רשת' עם 2 פסלוני ברונזה על 'המשפחה' ו-'360', ערוץ הספורט זכה בפסלון כסף על קמפיין גביע האלופות ועוד.

סמנכ"ל פרומו קשת, ירון גת: "אנחנו שמחים ונרגשים להיות שותפים בהבאת הכנס החשוב הזה לישראל. אנו מקווים שהוא יהיה מחכים, מעשיר ומעניין עבור כולם ויהפוך למסורת שנתית".

נשיא BDA PROMAX העולמי, ג'ונתן בלוק-ורק: "אנו שמחים וגאים על האפשרות להביא לישראל לראשונה את PromaxBDA. קשת היא שותפה שלנו מזה זמן רב, וההזדמנות לעבוד עמם מקרוב ולהביא לכאן את מיטב הרעיונות בשוק התוכן היא מרגשת ותקדימית. לי האנט, יועץ מדיה בינלאומי, עתיד להציג באופן אקסקלוסיבי עבודות מקוריות מרחבי הגלובוס. נשמח מאוד אם האירוע יהפוך למסורת שנתית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה