בבילון: גידול חד בהוצאות על רכישת מדיה הזניקו את המכירות ל-50.6 מיליון שקל אך הרווחיות נשחקה
חברת האינטרנט בבילון פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה. בבילון פיתחה תוכנת תרגום והיא פועלת בכ-200 שווקים ומספקת פתרונות תרגום לאלפי ארגונים ועשרות מיליוני לקוחות פרטיים.
את הרבעון השני של השנה חתמה החברה עם הכנסות של 50.6 מיליון שקל, זאת לעומת 27.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול החד בהכנסות נובע מצמיחה בתנועה לאתר ומגידול בכמות הורדות התוכנה עקב העלאת תקציבי הפרסום.
ברבעון השני הוציאה החברה 40 מיליון שקל כהוצאות מכירה ושיווק, זאת לעומת 14.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. העלייה בהוצאות המכירה והשיווק נובעת מהעלאת תקציבי רכישת המדיה. הדבר בא לידי ביטוי בגידול חד במספר המבקרים היחודיים לאתר ותרם לשורה העליונה. בחברה מציינים כי ההוצאות על רכישת התנועה מוכרות באופן מיידי ואילו ההכנסות מופקות על פני תקופה.
ההוצאות הכבדות על מכירה ושיווק גרמו לשחיקה ברווח התפעולי של החברה שהסתכם ב-2.5 מיליון שקל ברבעון, זאת לעומת 5 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה בבילון חתמה את הרבעון עם רווח של 2.4 מיליון שקל לעומת 4.2 מיליון שקל ברבעון המקביל.