TV
twisted בקמפיין אינטראקטיבי לדורקס: מה עושים הדיירים ברחוב ההרבעה 69?
מותג הקונדומים דורקס עלה בקמפיין על גלויות 'שלי' באמצעות twisted. סריקת QR CODE מציגה את המעשים השובבים של דיירי בניין 69. צפו בסרטון
דורקס PLAY בפעילות אינטראקטיבית עם 'הגלויה של שלי'. קמפיין חדש של מותג הקונדומים הבינ"ל, באמצעות פרסום twisted, עושה שימוש ב-e-cards מבית הגלויה של שלי, המאפשרות לצפות בסרטון על גבי הגלויה.
במקום הגלויות הרגילות, ימצאו יושבי בתי הקפה והברים גלויות A5 שלאחר סריקת QR CODE הופכות לסביבת ההתרחשות שעליה מוקרן הסרטון המוביל של הקמפיין.
כחלק מקמפיין "דורקס PLAY - שומעים את ההבדל" הופק סרטון אנימציה, בו מתוארים החיים נטולי השינה של דיירי בניין משותף שבו השכנים פעילים במיוחד בין הסדינים. סרטון האנימציה הופק ע"י קבוצת שרוטונים.
הסרטון שנסרק על גבי הגלויה
- 7.כמה שזה גרוע... (ל"ת)לא להאמין 29/08/2011 13:32הגב לתגובה זו
- 6.נועה 29/08/2011 11:28הגב לתגובה זואחד הסרטונים הכי פחות מעוררי חשק שאני ראיתי ואפילו עורר בי בחילה קלה. מאוד לא חדשני, עשו כבר הרבה כאלה. שימוש ב-QR קוד ע"ג גלויות שלי הוא כבר החדשות של אתמול והשימוש בשרוטונים הוא החדשות של שלשום.
- דנה 29/08/2011 14:37הגב לתגובה זוהקהל רק לומד מה זה QR ואנשי השיווק/הפרסום כבר מחפשים את הדבר הבא. לא הגיע הזמן שתתחילו ליהנות ולנסות למצות חדשנות?
- 5.מגניב 29/08/2011 09:59הגב לתגובה זואחלה אנימציה, והיונים האלה קרעו אותי
- 4.יוסי 28/08/2011 22:31הגב לתגובה זוסרטון מגעיל וזוועתי דורקס, לא מתאים לכם
- 3.קוקויקו 28/08/2011 21:59הגב לתגובה זואיך לקוח מאשר את השטות הזאת?
- 2.אני 28/08/2011 21:11הגב לתגובה זועזבו אינטראקטיבי מה קריאטיבי בזה?
- 1.חני 28/08/2011 19:24הגב לתגובה זויעני הקרטון הקטן שאמצא על שולחן בית הקפה יהפוך למסך? אתם בכלל קוראים מה שמתפרסם כאן?? הסרטון מטופש