פרסום ראשון

גבעות שכרה את משרד גלברט-כהנא במקומו של מוטי מורל

עד היום החזיק מורל בתיק יחסי הציבור של גבעות. במטרה לחזק את הקשר עם המשקיעים החליטה גבעות לשכור את שירותיהם של גלברט-כהנא אשר פעיל גם בתחום יחסי הציבור
תומר קורנפלד | (12)

במקביל לדו"חות הכספיים שפרסמה היום שותפות חיפוש הנפט גבעות יהש מתברר כי גבעות ביצעה שינוי משמעותי בתחום יחסי הציבור. ל-Bizportal נודע כי משרד יחסי הציבור של מוטי מורל אשר טיפל עד כה ביחסי הציבור של גבעות יסיים את תפקידו. במקומו של מורל תקבל גבעות שירותי יחסי ציבור וקשרי משקיעים מהמשרד של גלברט כהנא.

משרדו של מוטי מורל טיפל ביחסי הציבור של גבעות בשנה האחרונה, לאחר שזו הייתה שרויה במשבר תקשורתי חריף. התיק של גבעות הופקד בידי מנהל יחסי הציבור זאב ינאי. תפקידו המרכזי היה להוריד את האש שמשכה אליה גבעות מצד המשקיעים, התקשורת וגופים נוספים אשר מתחו ביקורת על התנהלותה הלקויה מול שוק ההון שכללה הודעות סתומות, הבהרות אינסופיות וסכסוך מתוקשר מול רשות ני"ע.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    יופי,תמשיכו לזרוק כספנו על שטויות (ל"ת)
    נמאס מהניהול הקלוקל 23/08/2011 14:52
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מה יגידו רציו ודלק? 23/08/2011 10:14
    הגב לתגובה זו
    הם כבר מזמן חברת כנסים ולא חברת קשרי משקיעים. מעניין איך רציו ודלק אנרגיה הגיבו ששמעו שהם באותה סירה עם גבעות !!!!
  • 10.
    יחצנות או נפט,, באם יש נפט לא צריך יחצנות. (ל"ת)
    יחס 23/08/2011 08:59
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    משרד שכל חודש מתחלפים 10% מהלקוחות (ל"ת)
    גלברט כהנא 23/08/2011 07:37
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    תומר 22/08/2011 21:52
    הגב לתגובה זו
    כמי שמכיר את הפעילות של עדי רומם המשרד שלו - היא הנכס האמיתי שלו ,בלעדיו המשרד לא יודע מימינו ומשמאלו - כנראה שבגבעות הריחו משהו
  • 7.
    גבעות בידינו (ל"ת)
    ערן 22/08/2011 20:21
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אני תותח (ל"ת)
    ערן גבאי 22/08/2011 20:11
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    כולא 533 חביות ליום וגבעות מגלמת 2000 ליום (ל"ת)
    שימי כהן 22/08/2011 19:36
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    למה לא לפיד שורק 22/08/2011 19:22
    הגב לתגובה זו
    אחלה משרד. עובד כל השבוע כולל שבתות וחגים ו-3 משמרות.
  • 3.
    ספקולנט בדימוס 22/08/2011 18:56
    הגב לתגובה זו
    לתת כמה פרוטות למחזיקי יחידות ההשתתפות?
  • 2.
    כל עוד לוסקין מנכ" ל אין לזה משמעות !!! (ל"ת)
    וותיק בתחום 22/08/2011 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תחליפו את חבורת ההנהלה ותראו מה זה יחסי ציבור (ל"ת)
    הפתרון 22/08/2011 17:49
    הגב לתגובה זו
ידין ענתבי
צילום: בנק הפועלים

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה

צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?

מנדי הניג |

ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.

מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.  

דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.    

המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.


המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל. 


ידין ענתבי
צילום: בנק הפועלים

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה

צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?

מנדי הניג |

ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.

מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.  

דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.    

המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.


המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל.