שינויים בצמרת יהושע TBWA: סמנכ"ל הקריאייטיב עידו קריב עובר לגליקמן
מספר חודשים לאחר פרישתו של המשנה למנכ"ל ביהושע TBWA, ניסים מויאל, נאלץ המשרד להיפרד מגורם דומיננטי נוסף בשדרה הניהולית. סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד, עידו קריב פורש מתפקידו ועובר למשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב בו יכהן כמנהל קריאייטיב בצמוד לשותף וסמנכ"ל הקריאייטיב יגאל שמיר.
קריב החל את דרכו בענף הפרסום לפני כ-10 שנים בבאומן בר ריבנאי משם עבר לתקופה קצרה ביורו ישראל, אזימוט ובחמש וחצי השנים האחרונות עבד ביהושע TBWA, אליו הגיע כקופירייטר, אחרי פחות משנה מונה למנהל קריאייטיב ומשם קודם לתפקיד הסמנכ"ל.
קריב אמר היום (יום א') לאייס: "העזיבה שלי אינה גחמה של רגע - שקלתי את המהלך בכובד ראש. בתקופה האחרונה הרגשתי שקצת הגעתי למיצוי ואני שמח שמצאתי מקום חדש שבו אוכל לנצל את היכולות שלי. אני מודה לרמי יהושע על ההזדמנות והאמון שנתן בי ולאחר 5.5 שנים אני שמח שהיה לי חלק בהצלחה הגדולה של יהושע TBWA ומקווה לקחת חלק גם בהצלחה של גליקמן נטלר סמסונוב".
קריב יוותר על תואר הסמנכ"ל ויעבור לגליקמן נטלר סמסונוב כמנהל קריאייטיב בצמוד ליגאל שמיר. השנה האחרונה היטיבה עם גליקמן נטלר סמסונוב שזכה בתקציבי הפרסום של חברת הביטוח '9 מיליון', בית ההשקעות 'פסגות' וחברת התקשורת '012'. בשלב זה עדיין לא ידוע במי מהתקציבים יטפל קריב שייכנס לתפקידו לאחר תקופת החגים.
גיל סמסונוב אמר היום (יום א') לאייס: "עידו היה במגעים עם משרדים אחרים לשמחתנו הוא בחר לעבור לגליקמן נטלר סמסונוב מתפקיד סמנכ"ל למנהל קריאייטיב. זו הבעת אמון יוצאת מן הכלל. הוא רכש מוכשר ומנוסה שמחזק אותנו". מה יהיה על יהושע TBWA: למרות שנראה כאילו העזיבות האחרונות נכפו על המשרד ובעליו רמי יהושע, בענף הפרסום מעידים על יהושע כי מי שמכיר אותו יודע ששום דבר אצלו אינו מקרי ובתקופה הקרובה ינחתו במשרד 'מותגים' בעלי שם בענף הפרסום.
רמי יהושע אמר לאייס כי "במשרד עובדים מזה זמן רב על רה-ארגון נרחב ובמסגרתו מספר אנשים עזבו. בתקופה הקרובה נודיע לראשונה על מינוי מנכ"ל ליהושע TBWA". לאייס נודע כי במשרד ימונו בקרוב מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי, שניהם יגיעו כרכש מחוץ למשרד וככל הנראה מינויים כבר נחתם וכעת נותרה רק ההכרזה הרשמית.
השם הראשון שמופרח לאוויר בטבעיות כמועמד לשוב ליהושע TBWA הוא הפרסומאי ספי שקד, איש הקריאייטיב שפרש לאחרונה משותפותו בענבר מרחב ובקריירה שלו בענף הפרסום רשום יהושע כתחנה דומיננטית. שקד נמצא בתקופת צינון עד לחודש ספטמבר ונכון לרגע זה חזרתו ליהושע כמנהל קריאייטיב ראשי ו/או שותף היא לא יותר מהשערה ראשונית. שם נוסף שהוזכר בהקשר של יהושע TBWA הוא לא אחר מאשר אורן פרנק, לשעבר מקאן אריקסון שעושה חיל בשנים האחרונות בענף הפרסום בניו יורק.
- 17.מויישלה 23/08/2011 09:44הגב לתגובה זובהצלחה עידו!
- 16.אלי 23/08/2011 00:47הגב לתגובה זוחבל שכל העובדים הממורמרים בענף כל כך מקאים באיש..שבגיל שכל המייסדים של המשרדים יושבים רגל על רגל ..הוא עדיין מנהל ומגיע לפנימיות
- 15.טובל'ה 22/08/2011 16:29הגב לתגובה זואז אנסה שוב ואתן לאייס להנות מספק הטכנולוגיה. את רמי יהושע כבר "קברו" לא מעט פעמים בעבר. כנראה שאנחנו עדיין לא יודעים לפרגן להצלחה. רק מי שהכיר את רמי מקרוב והיה מקורב לו ברגעים קשים וגם שמחים, ראה שהוא אדם יקר עם נפש טובה מיסודו.ומעבר לכך? האיש חית פרסום מוכשרת יותר מלא מעט פלצנים בענף. ואידך זיל גמור.
- אריאל 23/08/2011 12:51הגב לתגובה זואני לא יודע מה יותר מצחיק, הטענה שרמי אדם עם נפש טוב מיסודו או העובדה שהאיש חיית פרסום מוכשרת. רמי הוא איש עסקים קשוח וקר שמתעטף בתדמית רכה ואנושית.גם הכישורים הפרסומיים שלו מוטלים בספק. אם יש משהו שהוא כן טוב בו ואפילו מצוין זה בקשרים עם לקוחות ובקשרים בכלל
- 14.טלמון 22/08/2011 16:21הגב לתגובה זוהניידות הרי לא פוסחת על שום משרד. כולם שוכחים עזיבות מאד מתוקשרות ממשרדים מאד "איכותיים". ובכל זאת נהנים להתנגח ברמי. מהכרות אישית שלי עם הבחור, תהיו רגועים. הוא לא בדרך למטה ולא בדרך לקאנוסה. כך גם אמרתם כשספי שקד עזב. לא ברור לי מהיכן נוסעת השיטנה אני התוודעתי לצדדים מאד אנושיים וחיוביים באישיותו של רמי. "יהושע-TBWA" לא בנוי על שחקן או שניים ולא על שלושה. זה פשוט מועדון מכובד שרבים ומוכשרים לא יהססו לחתום בו. לך קדימה רמי המלעיזים תמיד יטקבקו.
- 13.עובדת לשעבר 22/08/2011 15:50הגב לתגובה זוזה בית עבדים! עידו בהצלחה, אני בטוחה שאתה רק תפרח
- 12.נו, באמת 22/08/2011 10:31הגב לתגובה זורמי לא עד כדי כך נושא, וספי יעדיף לשטוף כלים בקנטינה לפני שיחזור לעבוד ביהושע. אצל רמי שום דבר לא מתוכנן ושום דבר לא חתום. כל המנהלים הטובים שלו, אלו שבאמת הכניסו נשמה עזבו, אולי הוא באמת צריך לשנות אוירה, במקום נשמה...
- מדויק (ל"ת)22/08/2011 21:44הגב לתגובה זו
- 11.חבל, חבל, חבל.... 22/08/2011 10:16הגב לתגובה זוועדיין, למרות כל הצרות האחרונות, אני מבטיח לכם שרמי יצא מזה בענק. מי שמכיר את האיש ופועלו, יודע שהוא עבר דברים ברמה המקצועית והאישית הרבה יותר קשים מזה, יש לו חוכמת רחוב ותשע נשמות, לא משנה איך הוא נופל, רמי יהושע תמיד ינחת בסוף על הרגליים.
- דפי 24/08/2011 13:11הגב לתגובה זוזה נכון לך ללקק את דרכך לצמרת
- זה נכון, וחבל. רשע וטוב לו (ל"ת)מדהים 22/08/2011 10:37הגב לתגובה זו
- 10.לקוח 22/08/2011 09:04הגב לתגובה זועידו הוא אדם יחיד ומיוחד. אבדה גדולה גם ברמה המקצועית וגם ברמה האנושית. חבל שרמי יהושע לא התאמץ מספיק בשביל להשאיר אותו והלך אחרי יועצי אחיתופל שאמרו לו שהוא צריך להביא מנהל קריאטיב פלצן שיעשה שואו ללקוחות, לענף ולתקשורת. נכס גדול הגיע לגליקמן
- 9.פוליצר 22/08/2011 08:38הגב לתגובה זואנשים עוזבים את יהושע זו עובדה. אפשר לצרף גם את עינת הלפמן סמנכ"ל הלקוחות שעזבה לא מזמן.זה לא מקרי כי כנראה בכירים מבינים משהו. אבל בטח לא "בשליטה" של רמי יהושע.
- 8.מיכל 22/08/2011 06:48הגב לתגובה זואף לקוח לא במשרד בגלל עידו קריב. אל תהיו ילדים
- 7.David Ogilvy 22/08/2011 05:51הגב לתגובה זונו באמת, כמה פאתט רמי יכול לצאת. אין לו אף אחד בקנה, בטח לא מישהו שחתם ובמקום לפרגן לאנשים המצויינים שעוזבים אותו, הוא משחק אותה קול עם מילים כמו "רה-ארגון דה לה שמאטע". ברור שיש רה-ארגון - כל השדרה הניהולית הבכירה נוטשת אותו. הוא ביצע רה-ארגון אמיתי לפני כמה חודשים אבל זה לא עזר לו כנראה. אייס, תפסיקו להפריח שמות הזויים ותעשו עבודת תחקיר קצת יותר מעמיקה. רמי יהושע בדרך למטה
- 6.עובדת יהושע לשעבר 21/08/2011 23:59הגב לתגובה זואדם משכמו ומעלה, גם מבחינת יחסי אנוש וגם כשרון גדול. גליקמן - שיחקתם אותה. בהצלחה!
- 5.עובד יהושע ב׳ 21/08/2011 20:36הגב לתגובה זולפני הכל בן אדם טוב ואנושי בנוסף איש קריאייטיב מבריק. שיהיה בהצלחה
- 4.יגאל עזרא בדרך למשרד (ל"ת)אחד שלא יודע כלום 21/08/2011 20:23הגב לתגובה זו
- 3.עובד יהושע 21/08/2011 19:41הגב לתגובה זוקודם כל זה מכה קשה ברמה האנושית. אין הרבה אנושיות בענף הפרסום ובטח שלא ברמת בכירי הקריאייטיב הפלצנים שבארצנו. אין הרבה סמנכ"לי קריאייטיב שלא מכתירים את עצמם לממציאי הגלגל. עדו תמיד מוכן לשמוע, תמיד יודע להגיד מילה טובה ותמיד אבל תמיד מדבר בגובה העיניים. עדו, אתה תחסר לנו. מאוד
- 2.חשוב ולא חשוב 21/08/2011 18:59הגב לתגובה זוהמציאות לא מסתדרת לרמי יהושע אז הוא מנסה לבנות מהעסק מודל. מעניין מה יהיה ההסבר אם לקוחות יעזבו
- 1.רמי מכין משהו מיוחד נראה לי (ל"ת)21/08/2011 18:43הגב לתגובה זו