חברת הקד"מ פרומרקט תלווה את פעילות קידום המכירות הקיצית של נביעות
נביעות משיקה את הקרטיבים הראשונים בישראל על בסיס מים מינרליים. ההשקה תתבצע באמצעות חלוקה של כ- 300 אלף קרטיבים ברחבי הארץ
נביעות משיקה בימים אלו את הקרטיבים הראשונים בישראל המבוססים על...מים מינרליים. הקרטיבים שנקראים: נביעות + ICE ישווקו במהדורת קיץ מוגבלת בטעמים: אפרסק, ענבים ותפוח. במסגרת פעילות קידום המכירות, אותה תלווה חברת פרומרקט, יחולקו כ-300 אלף קרטיבים החל מאמצע אוגוסט ברכבות , קניונים, באזורי משרדים ומקומות בילוי מרכזיים, באמצעות "אוטו גלידה" ייחודי לנביעות.
שלי שמיר קינן סמנכ"ל השיווק של נביעות: "ברוח ערך החדשנות לה אנו מחויבים בנביעות, החלטנו להפתיע ולהשיק הקיץ סדרה מוגבלת של קרטיבים על בסיס מים מינרלים. הקרטיבים, נביעות + ICE, הינם הראשונים מסוגם בארץ על בסיס מים מינרלים, אנו מעריכים כי יהפכו ללהיט בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים גם יחד".
הקרטיבים של נביעות + ICE מכילים 42 קלוריות ליחידה וללא חומרים משמרים.
- 1.עובד נסטלה 11/09/2011 13:24הגב לתגובה זואותו פרומרקט. אותו רעיון כמו "שביל השמחה". למה לחקות?
- סוני יער 11/09/2011 17:00הגב לתגובה זויש כבר אוטו? יש. אז שייסע עוד פעם. רמה נמוכה.