חברת הקד"מ פרומרקט תלווה את פעילות קידום המכירות הקיצית של נביעות

נביעות משיקה את הקרטיבים הראשונים בישראל על בסיס מים מינרליים. ההשקה תתבצע באמצעות חלוקה של כ- 300 אלף קרטיבים ברחבי הארץ
כתבי אייס | (2)

נביעות משיקה בימים אלו את הקרטיבים הראשונים בישראל המבוססים על...מים מינרליים. הקרטיבים שנקראים: נביעות + ICE ישווקו במהדורת קיץ מוגבלת בטעמים: אפרסק, ענבים ותפוח. במסגרת פעילות קידום המכירות, אותה תלווה חברת פרומרקט, יחולקו כ-300 אלף קרטיבים החל מאמצע אוגוסט ברכבות , קניונים, באזורי משרדים ומקומות בילוי מרכזיים, באמצעות "אוטו גלידה" ייחודי לנביעות.

שלי שמיר קינן סמנכ"ל השיווק של נביעות: "ברוח ערך החדשנות לה אנו מחויבים בנביעות, החלטנו להפתיע ולהשיק הקיץ סדרה מוגבלת של קרטיבים על בסיס מים מינרלים. הקרטיבים, נביעות + ICE, הינם הראשונים מסוגם בארץ על בסיס מים מינרלים, אנו מעריכים כי יהפכו ללהיט בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים גם יחד".

הקרטיבים של נביעות + ICE מכילים 42 קלוריות ליחידה וללא חומרים משמרים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עובד נסטלה 11/09/2011 13:24
    הגב לתגובה זו
    אותו פרומרקט. אותו רעיון כמו "שביל השמחה". למה לחקות?
  • סוני יער 11/09/2011 17:00
    הגב לתגובה זו
    יש כבר אוטו? יש. אז שייסע עוד פעם. רמה נמוכה.