לקוחות 'איקאה' נלחמים בריהוט הישן, ואבקת כביסה לטיפול בילדות 'טום בויז'
מקבץ TOP5 השבועי מס' 45. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור: איקאה, ניו באלאנס, WWF, PUZZLE ואבקת הכביסה TIDE.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
GO איקאה מאז ומתמיד איתגרה אותנו לא להיקשר לרהיטים הישנים והמשעממים שלנו. בקמפיין החדש היא מגייסת מאות חיילים (לקוחות אמיתיים) ומכריזה על מלחמה בריהוט הישן.
סרט נוסף, ישן ולא פחות וטוב: RUN ניו באלאנס מריצה אתכם ברחובות. אפליקציית אייפון חדשה מדמה מרוץ שליחים וירטואלי ברחובות מנהטן SIDE BY SIDE העמותה הגלובלית לשימור הטבע (WWF) בסרט חדש שמעביר מסר ברור בלי להגיד מילה. PUZZLE מותג סוכריות הג'לי החדש PUZZLE GUZZLE מצליח לייצר חדשנות מוצרית מפתיעה ויצירתית, איך לא חשבו על זה קודם?
CLEAN מותג אבקות הכביסה TIDE ממשיך בקו הפרסומי הנשען על תובנות אנושיות בקטגוריה בה רוב המתחרים מספרים לנו כמה אבקת הכביסה שלהם ריחנית ועוצמתית. בסרט החדש אנו נחשפים לתסכולה של אם שככל הנראה תמיד חלמה על בת "ברבי" ונאלצת להתמודד עם טום בוי...
סרט נוסף, ישן ולא פחות טוב:
ניהול המדור על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 4.ניו באלאנס פצצה! למה לא אצלנו קיבינימאט? (ל"ת)גררררררררררר........ 18/08/2011 12:45הגב לתגובה זו
- 3.גיל 18/08/2011 12:44הגב לתגובה זואם הריהוט שלי מספיק טוב ויפה, למה אני צריך להחליף אותו או שפשוט איקאה מיצרת מוצרים שהמטרה שלהם שהם לא יחזיקו הרבה זמן... הכל בשביל הצמיחה המעוותת של החברה שלנו שעליה אנחנו משלמים בזיהום ואוברדרפט. פרסומות כאלו שמהללים אותם מבטאות את הבעיה של החברה בה אנחנו חיים שחברות הייצור והפרסום לא יבינו לעולם
- 2.לקוחות איקאה 'נלחמים' גם בריהוט חדש :) (ל"ת)הבנאי 18/08/2011 12:43הגב לתגובה זו
- 1.מעתיקניסטים (ל"ת)אחד שידע פעם 18/08/2011 12:33הגב לתגובה זו